Lage Vuursche.

We hebben gisteren een heerlijke wandeling gemaakt. Het werd ‘smiddags heerlijk weer en om dan de hele middag in huis te blijven zitten nou nee….
Dscn2599

Zoonlief liep voorop.
Dscn2600

en vond juweeltjes voor mij πŸ™‚
Dscn2603

Ze zijn er wel, als je maar je ogen opent πŸ™‚
Dscn2604

Wordt vervolgd….

19 gedachten over “Lage Vuursche.

  1. Bettina

    Lekker hoor zo’n wandeling, gister ook lekker weggeweest, maar dan naar een ieniemienie pretparkje ;-). Mooie plaatjes weer geschoten meis! Have a nice day, liefs Bettje

  2. ineke

    Hoi Wilma
    Wat een prachtige foto’s! Ik zit met mijn hoofd nog een beetje in zomerse temperaturen, ik moet er nog niet aan denken dat het al herfst is. Wil het “warme” gevoel nog even vast houden. Wilma, ik ga stoppen met webloggen. Ik wil je bedanken voor het gezellige contact, en ik blijf af en toe bij je langskomen. Doei!

  3. christine

    Hi Wilma
    We moeten wel nog een jaartje wachten eer U2 komt, vind dat ze toch wel snel de kaartverkoop gestart zijn. En er komt een concert bij, want het eerste was snel uitverkocht.
    Het was zondag prachtig weer om een wandeling te doen. Ik heb dochter wat geholpen, want ze heeft het heel druk voor school
    wens je nog een fijne week toe
    groetjes

  4. Truus

    Blijkbaar is het dit jaar een goed vliegenzwamjaar. Wat zijn ze toch mooi. πŸ™‚
    Wij hebben van de zomer nog in die omgeving gefietst. Heel mooi daar. πŸ™‚

Geef een reactie

