Wijsheid voor deze tijd…

Schud de beperkingen af
die je anderen toestond jou
op te leggen.
Je bent onbegrensd.
Er is niets dat je niet kunt
bereiken.
Er bestaat in het leven geen
verdriet
dat onomkeerbaar is.

(Clearwater)

Werkelijke lef komt van binnenuit.

Dscn2586

19 gedachten over “Wijsheid voor deze tijd…

  1. My life

    Hoi lieverd , en hoe gaat het hier? Hoop dat alles goed met je gaat . Ik kom je een hele fijne en mooie dag wensen. ik ben weer thuis zoals je ziet en ga alles rustig aan weer opbouwen. Hoop dat jij nog wat te doen hebt vandaag. Ik ga op mijn nieuwe ramen wat decoratieplastic doen in de keuken en in het halletje en misschien mijn slaapkamer nog. Even zien hoeveel ik vol houd he. verder is hier bijna alles klaar met de verbouwing. maandag komt de schilder nog even weer terug om de laatste werk af te maken en dan zijn ze bij mij op mijn balkondeur na helemaal klaar. hehe.Liefs X MY life

  2. Plato

    Dit had ik vandaag even nodig. Soms is het moeilijk een zware gedachte uit te bannen. Maar dan besef ik weer dat het leven een tijdelijk iets is, dat daar achter veel grotere dingen zijn die ik niet kan omvatten. En daar houd ik me dan aan vast.

  3. rietepietz

    Als gewoonlijk zit ik meer in de richting van J@n ,ik begrijp dat hij het niet eens is met de spreuk zoals die er staat ,dat ben ik ook niet !Geeft niets zo kunnen mensen elkaar ,waarnodig , aanvullen en dat kan ook heel waardevol zijn !

  4. Pia

    Ik denk dat je veel kunt bereiken als je iets wilt, maar er blijven toch omstandigheden meespelen Wilma. En ik kan me verdriet bedenken waarbij mensen toch de rest van hun leven mee blijven zitten. Ik heb je regel wel 6 keer gelezen, maar ik denk dat het zo bedoeld is als ik dacht. Maar pluk de dag zou ik zeggen, geniet van de kleine positieve dingen en doe het met de dingen die op je pad komen.

  5. vlinder

    niet alleen anderen,maar ook onszelf leggen we veel op en denk dat dxc3¡t er ook mee bedoeld word? we hebben veelal de keuze..wxc3¡t er mee te doen? een ieder gaat er weer anders mee om ook.
    prachtige herfstfoto wilma;)
    fijn weekeind met liefs voor jou,Piet en de kinders en beessies natuurlijk;)

  6. Di Mario

    Zoals het hoort. ik hoor al maanden, ik had van jou niet verwacht dat je vader bent. sommige mensen kunnen het zich niet voorstellen. Maar ondertussen ben ik de koning. Ik heb een schat van een prinses en ik geniet er elke dag van. Ik doe mijn eigen ding.

    Love As Always
    Di Mario

  7. wilma

    @Jans: Ze had een prachtige avondjurk aan, beetje bronzige kleur ( tenslotte is ze ook geen 20 meer;-)) Ik vond haar echt heel erg mooi om te zien. 😀
    Liefs:Wilma.

  8. Novie

    de foto is prachtig.Lef komt van leven oorsprinkelijk denk ik.Er zijn veel mensen die niet durven te leven.
    Het leven is soms ook zo geweldig beangstigend inderdaad lef en leven ontvang je vaak ( soms lukt het dus niet )als je een hemels en aardse hand hebt die met je meegaat.

Geef een reactie

