Kickboksgala—The day after.

Het was een spannende avond! John heeft het goed gedaan, hij moest tegen iemand van 21 jaar vechten. Helaas kreeg hij een schop tegen zijn tok (dit is een bescherming die te draagt om je geslachtsdelen te beschermen). Dit gebeurde van onderaf en de mannelijke lezers zullen weten hoe pijnlijk dit is….Door de gigantische pijn kreeg John 8 verplichte rusttellen om bij te komen. Daarna bokste hij nog flink goed door, maar helaas was de blessure groten dan hij zelf had gehoopt en heeft hij de wedstrijd niet in zijn geheel kunnen afmaken.
Dus deze wedstrijd heeft hij niet kunnen winnen….John staat in de rooie hoek.
Maar ik vind dat hij wel heeft gewonnen 😉 Immers om je ondanks dit toch zolang staande te houden tegen iemand die een flink stuk ouder is…(ruim 5 jaar) Top hoor!
Dscn2557

Dscn2559

Dscn2561

Bami ( Daniel van Corler) is Nederlands Kampioen geworden!Hij traint altijd met John en hij mag nu naar Thailand en gaat daar meedoen aan de wereldkampioenschappen voor amateurs.

Dscn2568

Dscn2570

22 gedachten over “Kickboksgala—The day after.

  1. wilma

    @Alice: het gaat daar niet op leeftijd, maar op gewichtsklasse…ze zijn beide zgn: nieuwelingen en zitten in dezelfde gewichtsklassen. Dan kijken ze niet zo naar de leeftijd maar meer naar het gewicht…en of ze beide nog geen partijen hebt gevochten…
    Voor hun beide was dit de eerste keer in de ring zonder bescherming zeg maar…Dus geen helm en scheenbeschermers.

  2. J@n.

    Dat komt dus in de toekomst wel goed, als hij nu al zo goed zijn mannetje staat. Jammer maar helaas, volgende keer beter, want elke partij leert hij bij.
    Gr. J@n.

  3. My life

    Hoi , ik kom even langs om je een hele fijne en mooie zondag te wensen. ik hoop dat je een rustige dag hebt hopor. Ik ben aan het bijkomen van een gezellige en lange zaterdag. Liefs en knuf X MY life

  4. christine

    goeiemiddag
    ik had veel in te halen hoor, maar heb al je logjes gelezen.
    Is John familie van u?
    ik hou niet zo van boksen, vind ik een gevaarlijke sport, en kan me inbeelden dat het pijn deed.
    En in welke huid ik zou kruipen? ik weet het niet
    nog een gezegende week

  5. Piet

    het was na de trap van de tegenstander in het kruis van John moeilijk voor hem zoiets kost toch veel kracht. maar voor mij was hij de morele winnaar .

  6. mijn gedachten

    He jammer, ik had er op gerekend dat hij zou winnen.
    Maar … wordt zo iemand die in het kruis (al dan niet per ongeluk) niet bestraft met minpunten of zo??

    Lief van Piet om hem zo te steunen

  7. Pia

    Dat het pijnlijk is heb ik wel eens gezien bij Arno bij een brugoefening. Tsja dit soort dingen kunnen gebeuren he. Maar hij heeft in ieder geval een goeie trainingsmakker, dus de volgende keer………

  8. AljoenietisAl

    Oei, ik typ dit met mijn benen veilig over elkaar heen geslagen, want ik draag geen tok.
    Echter ik ‘voel’ met hem mee.
    Oei,oei,oei,oei,oei,oei!

    Is het niet zo, dat als de tegenstander een ‘verkeerde trap’ uitdeelt, hij gedisqualificeert wordt?

  9. rietepietz

    Ai ,lijkt me niet fijn om dan als moeder aan de kant te zitten !
    Wel vreemd dat er geen straf maatregel is voor een trap die verboden is .
    Ik kan me slecht voorstellen dat je zoon op dat moment gedacht heeft “wauw , wat een knappe trap van m’n tegenstander ,petje af !
    Dat is eigenlijk ook waarom ik bokssport niet als sport kan zien maar toch echt wel als vechten .maar goed , ze doen het vrijwillig dus niets op tegen .

Geef een reactie

