Kickboksgala

Vanavond is het zover…
In ons eigen dorp nog wel, dus John en nog een flink aantal andere vechters hebben een thuiswedstrijd. Spanning alom dus!
Om 18.00u vanavond gaat de zaal open en staan wij voor de deur, want we mogen natuurlijk niet ontbreken en tot die tijd, proberen we de dag zo vol mogelijk te plannen, zodat er geen tijd & ruimte is om de zenuwen een kans te geven….
Duimen jullie mee voor John?

Dscn2550

19 gedachten over “Kickboksgala

  1. wilma

    @Novie: John is idd mijn zoon en ik ben al eerder naar een wedstrijd wezen kijken. Hij heeft toen gewonnen. Hij is best sterk, maar dat vind denk ik elke moeder van zijn/haar kind 😉 Ik doe best wel vaak mijn ogen dicht hoor, maar ga er heel dapper toch naar toe…

  2. rietepietz

    Waarschijnlijk kan ik je beter sterkte wensen dan veel plezier 😉 ,ik moet er niet aan dxc3xa9nken dat een kind of kleinkind van zou boksen ,maar ja ,ik kan me toch voorstellen dat er wilt zijn ,toch maar sterkte dan !

  3. Billy

    ik vind dergelijke vechtsporten maar niks, maar het is wxc3xa9l een sport die een goede conditie vereist. Aan de ene kant dus heel gezond, maar aan de andere kant…2 mensen die mekaar schoppen en slaan…mag er niet aan denken dat xc3xa9xc3xa9n van onze kinderen het zou doen. Maar het is en blijft hun keuze, en ik kan me dan wel voorstellen dat je als ouder dan wxc3xa9l fanatiek gaat kijken.
    Ik wens hem in ieder geval veel succes toe, Wilma!

    En verder een heel fijn vervolg van het weekend…

  4. friesenfruitig

    lieve Wilma,
    Ik ben te laat voor duimen maar
    ging het goed vanavond met je zoon, heeft hij gewonnen?
    Wat spannend zeg, het lijkt mij doodeng deze sport.
    Maar als moeder ben je natuurlijk super trots op je zoon, wat voor sport hij ook doet.

    Liefsssssssss, Hanny

Geef een reactie

