In verwachting…

Tijdens het opruimen van de achterstraat kwamen wij iets heel moois tegen…

Dscn2482


We hebben ze nu beschermd…

Dscn2483

en hopen dat we binnenkort beschuit met muisjes mogen eten 😉

Dscn2485


Snoopy houdt ondertussen een oogje in het zeil.
Fijn weekend allemaal.
Liefs:Wilma.

28 gedachten over “In verwachting…

  1. elly

    Wat schitterend Wilma. Een salamander met eitjes? Dat meen ik te zien. Heel bijzonder!
    @ Niet minder kijken maar liefdevoller kijken naar je tekortkomingen, dat mag en doet je Vader ook daarboven :-))
    Een heel fijn liefdevol weekend, ook voor jezelf.

  2. My life

    Kom je een heel fijn en goed weekend wensen. ga je nog iets doen? Ik ga lekker met Keem en Jannie winkelen voordat ik op genomen word gaan we even leuke dingen halen zodat ik in het ziekenhuis ook dingen te doen heben mijn hoofd ene beetje afleiding heeft he. Ik begin er nu pas tegen op te zien. hahaha. heeft even geduurd he. maar hoop dat met jou verder alles goed gaat en dat je je niet meer zo naar voelt. Liefs mY life

  3. Melody

    Heeej hoi, wat prachtig joh!!!

    Hopelijk blijft Snoopy er vanaf 😉

    Dank je wel voor je lieve en mooie reactie op mijn log, als je iets wilt weten of hulp nodig hebt…. geef maar een gil hoor. Mail me maar en ik mail je dan wel mijn msn als je wilt, gaat stukken makkelijker met het uitleggen dan;-)

    Liefs, fijn weekend, Melody

  4. Pia

    Ik wist niet eens dat ik dat hier in Nederland ook nog tegen kon komen in de tuin naast wat er nu allemaal zit . Wel een gaaf gezicht. Fijn weekend Wilma, ik neem vrij, echt vrij, dus ook van de weblog tot maandag 🙂

  5. rietepietz

    Wat leuk , dit soort beestjes komen wij hier nooit in de tuin tegen , hxc3xa9xc3xa9l apart ! Voor de poes zal de beschuit waarschijnlijk niet hoeven , die heeft liever alleen een muisje denk ik !

Geef een reactie

