Als ik je zie maakt mijn hart een sprongetje.

* Liefhebben is kwetsbaar zijn. Als je ergens van houdt, wordt je  hart vrijwel
   zeker gekwetst en mogelijkerwijs gebroken. Als je het heel wilt houden,
   moet je het aan niemand geven….


   C.S. Lewis.

* Jij tilt mij op en ik zal jou optillen, en samen zullen we opstijgen.

   Quaker spreekwoord.

* De beste en mooiste dingen in deze wereld kunnen niet gezien
   of gehoord worden, maar moeten gevoeld worden met het hart.

  Helen keller.

Liefs en een heel fijn weekend gewenst!

(vandaag ben ik er niet…)

https://perikelen.files.wordpress.com/2009/09/1hartbbdsc00187.jpg

Deze foto is van Klaproos en ik mag hem van haar op

mijn log gebruiken. Lief he? XxX

20 gedachten over “Als ik je zie maakt mijn hart een sprongetje.

  1. klaproos

    hey wilma:-)

    da’s mijn foto:-))))

    hoe kom jij daar aan ???

    liefhebben is mooi en inderdaad vrijwel zeker wordt je dan gekwetst,
    het is zaak om txc3xb3ch te blijven geloven dat je hart weer geneest en je weer verder kunt

  2. plato

    Stien (bevriende weblogger) zou dit hebben betiteld als WAK, Waarheden als koeien. En dat zijn het natuurlijk ook. Maar waarom is het dan zo moeilijk ze na te leven?

  3. My life

    Hoi lieverd, hoe gaat het met je? ik hoop alles naar wens. Ik kom even langs om je een heel fijn en goed weekend te wensen.Ga je nog iets doen? Bedankt voor je lieve mail hoor. dat deet goed!! Hou je haaks en maak er mooie en rustige dagen van. Dat ga ik namelijk ook doen. Liefs X My life

Geef een reactie

