Zaanse Schans.

Vandaag wil ik jullie nog wat foto’s laten zien van afgelopen zaterdag.
Het was een prachtige omgeving waar we geweest zijn & ik kan jullie aanraden om daar eens te gaan kijken.

Dscn2447_2


Holland zoals het op de kalenders wordt getoond.

Dscn2448_2


een plaatje om nooit te vergeten….

Dscn2464


De karakterestieke huisjes mogen niet ontbreken.
Dscn2460_2

wordt vervolgd…

21 gedachten over “Zaanse Schans.

  1. Billy

    inderdaad een plaatsje om ’s naartoe te gaan, Wilma
    Schitterende foto’s!

    off topic: bedankt voor de felicitaties, maar dat was xc3xa9cht een misverstandje…ik verjaar pas in december.

    Toch lief van je!

  2. Gertiena

    Wij zijn er een keer met ons koor naar toe geweest met een van de uitjes. Echt het was schitterend en ook net als jullie, schitterend weer. Dat was heerlijk

    Fijne dag vandaag
    Gertiena

  3. fotolog Albert & Mara vanuit Andalucia

    Ons hart ging sneller kloppen toen we deze foto’s zagen met die typische Hollandse luchten. Alleen niet snel genoeg om nu terug te verlangen naar ‘Holanda’. De Zaanse Schans altijd de moeite waard om het te vereren met een bezoek als je in de buurt bent.
    Ga je nog een beetje genieten van de nu aanwezige nazomer in Nederland? Doen hoor. Adios Wilma.
    Saludos de
    Mara

  4. Leo

    Wel grappig Wilma, ik had onlangs wat foto’s op mijn logje staan van een bezoek aan Zaandijk en die ik schoot over de Zaan heen van de Zaanse Schans. En jij hebt een foto gemaakt van de overkant, waar ik toen stond. Prachtige, nog wat origineel aandoende omgeving….

  5. My life

    Hoi lieverd, hoe gaat het ? Nog een beetje kunnen doen vandaag? Ik hoop van wel hoor.Je hebt er mooie fotos op staan. Toppie hoor.Mooi gebied daar. het was wel lekker buiten. Ben nog even een eindje wezen rijden. Ben nu ook even met psp bezig geweest en twee herfstlessen geschreven. Morgen verplicht hele dag binnen zitten , want dan gaan ze bij mij op de gallerij aan de slag met het asbest. Balen hoor, maar goed zaterdag word het warm en kunnen we lekker naar buiten. Ik heb vanmiddag rijles gehad in de spits. En…heb vandaag helemaal foutloos gereden , ja zelf op de rotonde. Nu heb ik twee weken niet een dan nog een keer en die week daarop de tussentijdse toets. Spannend he. Ik wens jou een heel fijne avond en geniet van de rust. Liefs X MY life

  6. Maurice

    wat is er toch veel varaiatie in het ned landschap. prachtige foto’s. Duidelijk is wel dat ze niet in limburg genomen zijn, hier is t typische aan t landschap weer de heuvels, al zijn ook hier en daar we l molens te vinden.

    goed weekend voor je!

Geef een reactie

