De slak….

Wat ik me nu afvraag…is hoe deze slak hier terecht is gekomen?
Ik kon geen slakkenspoor ontdekken..En vroeg me af wat deze slak op mijn schone raam te zoeken had?

Dscn2430

15 gedachten over “De slak….

  1. My life

    hihi, die slak had niet genoeg aan zijn eigen huisje en daarom vond hij hetw el wat om bij jou op het raam te gaan zitten. gezellig toch?! hhaha. Hoop dat verder alles goed gata met je hoor en dat je een paar leuke dagen hebt gehad. Ga je nog verder iets doen deze week? ben benieuwd. liefs en een hele fijne dag gewenst van X MY life

  2. Leo

    Moet wel familie zijn van de slak die ik afgelopen zaterdag op 1 hoog aantrof op een van de slaapkamerramen….dat moet wel een klim geweest zijn in dat tempo…

  3. Jeroen

    Och die slak is het SPOOR waarschijnlijk bijster. Of gewoon nieuwsgierig hoe het er in huize Wilma aan toegaat. Heb je trouwens die Guus Meeuwis reclame boven je weblog gezien?

Geef een reactie

