Neem je tijd om gelukkig te zijn.

Neem rustig de tijd om gelukkig te zijn.
Tijd is geen snelweg
tussen de wieg en het graf,
maar ruimte, om te parkeren in de zon!

Phil Bosmans.

Dscn2398

13 gedachten over “Neem je tijd om gelukkig te zijn.

  1. J@n.

    Mooie gedachte Wilma, maar, ik wil niet zeggen dat het voor mij zo is, maar als men nu juist niet zo gelukkig is, moet je die tijd dan maar even overslaan?
    Gelukkig weekend.
    Gr. J@n.

  2. vlinder

    als je gelukkig bent vliegt de tijd als vanzelf voorbij,maar net wat @ J@n zegt,wat nu als je ongelukkig bent? dan gaat de tijd errug langzaam.
    maar diezelfde tijd..zal het ons leren;)
    liefs van mij…;)

  3. fotolog Albert & Mara

    Vooral die eerste twee regels spreken ons allebei aan. “Neem rustig de tijd om gelukkig te zijn.
    Tijd is geen snelweg”.
    Dan begrijp je ook helemaal dat wij met onze cabrio’s liever op wegen rijden waar je maximaal 80 km per uur mag rijden, dan met een snelle vaart over de snelweg. Ik ga vandaag met Albert naar de Castle Fair in Vorden, lekker open in de MGF binnendoor er naar toe. Het weer werkt heerlijk mee. Ik wens je nog een fijne zondag.
    Groeten,
    Mara

    P.S. Een mens is gelukkig zoals hij/zij zich voelt. Het zijn vaak de kleine dingen waar je blij van kan worden. Mee eens of niet?

  4. Leo

    Opmerkelijk, ik heb het idee dat ik juist in deze fase van ons leven pas echt aan het genieten ben. Zelden zo’n leuke en mooie zomer meegemaakt als de huidige bijvoorbeeld. Juist nu ik keuzes maak die sommige zekerheden toch wat ontmantelen ben ik gelukkiger dan ooit…..

Geef een reactie

