Neem je tijd om gelukkig te zijn.

Gelukkig is de mens
die niet achter het geluk aan zit
als achter een vlinder
maar dankbaar is voor alles
wat hem gegeven werd!

Phil Bosmans.

Waar zijn jullie dankbaar voor?

https://perikelen.files.wordpress.com/2009/08/d2123ff816.jpg

21 gedachten over “Neem je tijd om gelukkig te zijn.

  1. ineke

    Waar ik dankbaar voor ben? Ik sta regelmatig stil bij ons gezin, dat we twee gezonde jongens hebben en het zelf ook goed maken. Mijn grootste wens is, dat dat zo blijven mag…

  2. peet

    ja ik ben dankbaar voor alles wat ik mag beleven zowel de mooie als de minder mooie dingen want van de minder mooie dingen leer je en groei je en ben ik denk ik het mens wat ik nu ben met al mijn voor en nadelen. Dankbaar voor de mensen om me heen (incl loggers)
    ja alles lijkt altijd vanzelfsprekend maar elke dag is weer een geschenk. En dat mogen we niet uit het oog verliezen.

  3. elly

    O Wilma, ik heb vandaag al zo genoten van mijn kleinzoon van 11 jaar die tot morgen hier logeert.
    @ Jij mag gerust eens komen kijken hoor. Al zijn er al veel van mijn schilderijen ‘verdwenen’.

  4. Plato

    Dankbaar dat het mijn kinderen goed gaat.

    Dankbaar dat ik zo’n lieve moeder had die ons motiveerde.

    Dankbaar dat ik er nog steeds ben.

    Maar vooral dankbaar dat ik ooit in een betere wereld zal komen waar de dingen niet zo’n verdomde pijn meer doen? Wilma. En dat ik ze allemaal terug zie.

  5. beuzeblaadje

    Ik ben dankbaar dat ik gezond ben,
    dankbaar dat ik een lieve man en 4 gezonde kinderen heb. Dankbaar voor het mooie huis waarin we mogen wonen, dankbaar dat we mogen leven op de manier waarop we doen! Dankbaar voor alle (kleine) dingen die het leven tot een feest maken!

    Liefs,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

