Doel gehaald!

Tijdens ons uitstapje naar Monschau zijn we ook een veel wezen wandelen. Ook hebben we een wandeling gemaakt naar de Haller-Ruine. We zagen hem in het begin al liggen en ik had zoiets in me…van daar wil ik heel graag naar toe. Maar of het zou kunnen halen?
Geen idxc3xa9xc3xa9….Het is me gelukt! Niet in xc3xa9xc3xa9n keer, maar elke keer een stukje gelopen en tussendoor wat uitgerust er stonden wat bankjes halverwege waar ik even kon zitten om wat bij te komen en jawel hoor het is me gelukt ik heb het gehaald!! Wat gaf het me een heerlijk gevoel om daar bovenaan te staan!! YES!! weer een overwinning op mezelf.

Dscn2366 Dscn2361Dscn2360Dscn2362Dscn2364Dscn2365Dscn2359_2

26 gedachten over “Doel gehaald!

  1. Anoniem

    ja lieverd het was een hele klim naar boven maar je deed het toch maar ff . het waren hele fijne dagen samen en waar er nog veel van zullen komen liefs Piet

  2. piet

    ja ik ben erg trots op mijn lieverd want het vergt toch een hele inspanning om zo ff naar boven te gaan ook op de uit kijktoren in de eifel liefs Piet

  3. Bettje

    Heel knap van je meis, je mag met recht trots zijn op jezelf en wat een mooie plaatjes weer zeg, wow! Fijne zondag Wilma en geniet nog na van je overwinning ;-)). Liefs, Bettje

  4. J@n.

    Ondanks dat ik niks aan mijn hart mankeer(jij eigenlijk ook niet) doe ik je niet na.
    Het is ook voor jou een echte topprestatie en dat meen ik!
    Mooie plaatjes!
    Gr. J@n.

  5. Billy

    wij zijn ook al enkele keren naar Monschau geweest, maar dat was telkens een daguitstapje. Eigenlijk te ver voor xc3xa9xc3xa9n dag.
    Voor grote wandelingen is er dan geen tijd.
    Misschien is het wel een tipje voor een weekendje, en dan is die Haller Ruine een goeie tip.
    Bedankt, Wilma!

    Groetjes!

    PS. Jullie waren niet op de WLM?

  6. wilma

    @Billy: Wij waren idd niet op de WLM…ik heb vanaf donderdag plat gelegen met een giga migraine-aanval dit was pas zondag in de loop van middag een beetje over. Zodoende konden wij er helaas niet bij zijn dit keer.

    Monschau kan ik je echt aanraden om er wat langer heen te gaan.

    Liefs:Wilma.

  7. christine

    Dag Wilma
    jij bent veel op stap geweest tijdens de vakantie zeg
    maar je hebt gelijk
    ik ben begonnen aan mijn laatste vakantieweek, en die staat in het teken, van ziekenbezoeken, volende week vlieg ik er dan weer in
    met Elisabeth gaat het iedere dag wat beter.; Ze heeft al heel veel pijn gehad, maar gelukkig kan ze nog goed slapen, woensdag moeten we weer op controle
    nog een fijne week

  8. plato

    Tjonge, die Piet haalt me toch een toer uit op dat smalle balkje, dat doe ik hem niet na. En jij zit daar op dit foto met een eerlijk verdiende blos na te hijgen. Mooie foto’s. Fijn dat jullie hebben genoten 🙂

  9. Astrid

    Super dat jullie het zo leuk hebben samen hoor, te gek!!
    Ik ben je trouwens “kwijt” op de msn, dus misschien wil je me een berichtje sturen, dan kan ik je weer toevoegen, kunnen we weer eens bijkletsen.

    Liefs As

  10. Pia

    Wilma een heerlijke wandeling met een super resultaat waar je met recht trots op kan zijn.o Het is ook helemaal niet van de foto’s af te zien he dat jullie samen genieten. Hahaha fijn hoor

  11. fotolog Albert & Mara

    Wat leuk dat je even bij ons op bezoek kwam. Hopelijk ontmoeten we elkaar op de eerstvolgende WLM.
    Dan ten aanzien van je trip naar Monschau: “Wat een prachtige foto’s.”
    En wat betreft jullie samen-zijn en samen zijn, dat is toch een duidelijk voorbeeld van:
    “GEDEELDE VREUGD IS DUBBELE VREUGD”.
    Doen wij al jaren aan de Costa del Sol sinds de jongens op zichzelf zijn gaan wonen. Nog even en dan mogen we weer die kant op om te genieten van de nazomer.
    Van ons beiden een hartelijke groet.
    Saludos de Albert y Mara

Geef een reactie

