Monschau.

We zijn een paar daagjes naar het pittoreske Monschau geweest samen.wat hebben we genoten. Heerlijk gewandeld en genoten van de schitterende natuur. Veel bekeken en gelopen, geklommen en enorm veel kunnen praten samen.
Soms ook gewoon stil zijn…
Intens genietend van alles.

Dscn2358Dscn2367Dscn2368


Later nog meer foto’s….

20 gedachten over “Monschau.

  1. Leo

    Mijn allereerste Duitse bestemming ooit. 1965, met vrouwlief, in de bus, vanuit Valkenburg waar we toen logeerden. Om eens te ervaren hoe dat zou zijn in dat kleine Duitse plaatsje. Was leuk, en de patat was er heerlijk weet ik nog. Tripje kostte geloof ik iets van zeven gulden vijftig of zo p.p. Mooie omgeving…

  2. Plato

    Vlak over de grens en toch in het buitenland, het mooie buitenland. Dat hebben jullie leuk uitgezocht. Jullie genieten er lekker van. Doorgaan daarmee 🙂

  3. My life

    Hoi lieverd, ik kom je een heel fijn weekend wensen. Kun je het nog een beetje koel houden? Ik hoop het maar . Ga je nog iets doen dit weekend? Hier gaat het weer vooruit hoor. Mara toch nog maar even verder rustig aan en alles langzaam weer opbouwen he. Nou maak er een mooi weekend van en hou je hoofd koel. Liefs en knuf X MY life

  4. rietje

    hai wilma, ik ben er ook eens geweest, mooi plaatsje hxc3xa9? fijn dat je zo geniet met Piet…..en stil zijn samen is ook fijn! liefs van mij en geniet van ’t dagje Delft!

  5. maurice

    monschau, is gelegen in een prachtige omgeving. als je op zoek gaat kom je ook nog allerlei beekjes tegen waarin forellen zwemmen.

    lang geleden dat ik hier was! morgen weer is naar vlinder, bemn ik ook al maanden niet meer geweest

    fijne zondag

Geef een reactie

