Vakantie was Super!!

Onze vakantie in Spanje was heerlijk. Prachtig weer gehad & volop genoten van de zee, de zon en het strand. Lekker genoten van het lezen van boeken en niks MOETEN. De tijd voor jezelf hebben en voor elkaar. Er is xc3xa9xc3xa9n ding wat we nu wel zeker weten….ik ga nooit meer zonder mijn partner op vakantie!

Wel was het heel fijn om na 9 jaar terug te zijn in Spanje. 9 jaar geleden was ik hier ook en toen kwam ik hier erg ziek vandaan…Daarna ben ik opgenomen op de hartbewaking. Wat er toen volgde was een tijd van heel erg ziek zijn.Gelukkig kreeg ik nog net op tijd een Donorhart, nu 7 jaar geleden. Nooit gedacht dat ik ooit nog terug zou komen in Spanje, daarom was deze vakantie erg belangrijk voor mij en mijn kinderen.

Geweldig dat ik nu na zoveel jaar weer samen met mijn kids in blakende gezondheid terug mocht keren in Spanje.
Mijn dank gaat hiervoor uit naar God en naar mijn DONOR! Zonder hun was dit allemaal niet mogelijk geweest.

Liefs:Wilma.

Dscn2161Dscn2198Dscn2227Dscn2212Dscn2256

21 gedachten over “Vakantie was Super!!

  1. joke

    Wat geweldig Wilma , opnieuw gezond zijn een nieuwe partner , fijne kinderen je hart moet wel overlopen.En na wat je meegemaakt hebt kun je er nog extra van genieten denk ik.
    Groetjes.

  2. J@n.

    Zo moet je er wel dubbel van genieten Wilma, want wie denkt er aan om nog eens met het hart van een ander op vakantie te gaan als je eigen rikketik het heeft begeven?! Wat kan de medische wetenschap toch veel en ook zo weinig….
    Gr. J@n.

  3. Plato

    Wat fijn dat jij (en je kinderen) het zo goed hebben gehad. En je bedankjes zijn natuurlijk terecht.

    En de volgende keer met Piet erbij natuurlijk. Ik zou ook niet meer zonder Maria willen gaan. Ik moet er niet aan denken.

    De liefde is mooi he. Denk je nog wel eens aan die ene deur die dicht ging en die andere deur die open ging? Zo mooi zit het leven dus in elkaar. Ik ben blij dat je het hebt mogen ervaren.

  4. rietje

    wilma, wat fijn dat je zo hebt genoten en terug bent geweest in Spanje, kan me voorstellen dat je Piet hebt gemist, geniet daarom des te meer van elkaar! nog ’n paar knusse weken meid! liefs rietje

  5. Jeroen

    Super dat je er weer terug mocht keren. En ditkeer om echt te genieten. Een vakantie dus om nog vaak aan terug te denken. Maak er een mooi weekend van Wilma.

  6. vlinder

    is inderdaad het mooiste cadeau wat je kon krijgen he,je gezondheid terug dus deze vakantie is absoluut heel speciaal ja..prachtig!
    mooie foto,s zeg en nu nog genieten met Piet..t,is je van harte gegunt Wilma;)
    fijn weekeind met liefs van mij..;)

  7. cindy

    Hoi Wilma,

    Wat fijn dat je zo genoten hebt van deze bijzondere vakantie! Wat ik me afvroeg; zijn er, enkele jaren na zo’n ingrijpende transplantatie, nou activiteiten die je b.v. onder geen beding mag ondernemen. Zoals bungeejumpen ofzo, of bergbeklimmen?? Niet dat ik er nou helemaal van uitga dat u dat soort activiteiten op het programma hebt staan in vakanties, maar er zullen vast dingen zijn die enige voorzichtigheid of terughoudendheid vragen na een harttransplantatie.
    Ik hoop niet dat u m’n vraag brutaal opvat, maar ik ben gewoon altijd nieuwsgierig naar dat soort zaken.
    Anyhoe; fijn om je weer terug te hebben in ons kikkerlandje!
    Knuff,
    Cindy

  8. Anoniem

    Ja Lieverd je hebt een mooie vakantie gehad.Ik ben daar ook dankbaar voor.Maar nu ben je weer veilig thuis en de volgende keer gaan we samen .De vorige keer ziek en nu in zeer goede conditie dat moet toch een aparte ervaring voor je zijn geweest. liefs Piet

  9. rietepietz

    Ik kan me wel voorstellen dat dit een emotionele vakante is geworden .
    Je had het misschien wel nodig om een moeilijke periode in je leven goed af te kunnen sluiten .
    Vergeten zal je het natuurlijk nooit maar het zal een mooie plaats kunnen krijgen denk ik .
    fijn weekend Wilma !

  10. wilma

    @Cindy: Voor zover ik weet zijn er niet erg veel dingen die ik niet mag doen…maar bungeejumpen lijkt me erg heftig en dat is misschien beter om niet te doen. Wel ben ik een half jaar na mijn transplantatie wezen steile wandklimmen. Dapper he? ik kwam niet zo heel erg hoog. maar ik heb het wel gedaan, wilde mezelf iets bewijzen….en dat is me gelukt Nu probeer ik elke keer mijn grenzen iets te verleggen. En op die manier mijn conditie op te bouwen.
    Wel moeten we met het eten erg op letten. We mogen niet alles eten, maar ach dat went…Fijn weekend.

  11. wilma

    @Margreet. Dank je wel. Ja het was heel bijzonder om weer terug te zijn in Spanje, er ging heel veel door me heen en ik moest best vaak terug denken aan dingen…ik had ook veel tijd om na te denken. Was goed voor me om na te denken.Heeft me goed gedaan deze vakantie.

  12. miss Marple

    Wilma wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten! En nu werd je dan geconfronteerd met het feit dat jij een fantastische tweede kans hebt gekregen in het leven! Geniet ervan zoveel je kunt! En alvast een fijne tijd in Duitsland!!! Tot zaterdag!
    Groetjes Mar

Geef een reactie

