leven standbeeld.

Ook al in Malgrat te vinden….( of in Santa Susanna zoals het daar genoemd wordt ;-))

Dscn2231Dscn2232

15 gedachten over “leven standbeeld.

  1. Jeroen

    Knap vind ik dat altijd van die mensen. Een prestatie die volgens mij wordt onderschat. Een tijdje terug was er in Vlaardingen een festival van. Wist het helaas te laat. Maak er een fijne dag van Wilma.

  2. J@n.

    Door iemand heb ik dit ‘moderne bedelaars’ horen noemen, maar daar sta ik niet achter want ik bewonder hetgeen ze doen. Ik zou het niet kunnen.
    Gr. J@n.

  3. my life

    Hoi lieverd, . IK stuur even een plakker dan ben ik even bij jullie geweest. Ik hoop het ene beetje te kunnen op bouwen, maar ik wil weer te snel he. hahahah. Het is net als of ik al wel een maand niet online ben geweest. Maar bedankt voor je medeleven hoor, dat doet erg goed. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat en dat je overal plezier in hebt. Hou je haaks en veel plezier en alvast een fijne donderdag gewenst. Liefs en knuf X MY life

  4. rietje

    hai wilma, ja ik ken ze, hier was dat laatst in Borne, heel knap zoiets! vooral al die grijze make-up……lijkt me benauwd……genietze ze nog hxc3xa9? liefs rietje

  5. Pia

    Ik vind het zo geweldig knap wat zij presteren. Ik doe het ze niet na hoor. Ik zou helemaal in de krampen schieten. Veel plezier vandaag in Urk.

  6. christine

    ben blij dat jullie zo’n leuke vakantie gehad hebben
    hier is de trip naar London ook achter de rug, het is nu weer sparen om nog eens te kunnen gaan
    nog een fijne dag verder

  7. maurice

    ja! in malgrat heb ik ze ook meerdere malen gezien, ik was daar een keer of 6 in de 80-er en 90-er jaren.
    catalonie is sowieso een v mijn faoriete bestemmingen, volgend jaar ga ik weer, nu heb ik t gld niet, na de verhuizing

Geef een reactie

