nog ff terug naar Limburg…

Vorige week zijn we ook nog de kasteeltuinen bij Arcen wezen bekijken…
daar was een expositie van Rozenschilderijen.
xc3x89xc3xa9n schilderij sprong er voor mij meteen bovenuit voor mij.

Dscn2109

ik wist niet of ik foto’s mocht maken, maar van deze heb ik het toch maar even gedaan…het deed me denken aan een lieve medelogsters 😉

Vandaag weer een warme dag…ik heb nog flink veel dingen te doen. Straks krijgen we bezoek van Nike & John . Eindelijk weer eens , dus zal ik niet meer op weblog zijn. Wens jullie een heerlijke zomerdag toe.

21 gedachten over “nog ff terug naar Limburg…

  1. Leo

    Daar ben ik ook eens geweest, begin jaren negentig. Erg leuk en ook fraaie tuinen. Er was toen een of ander (gespeeld) riddertoernooi en dat maakte het extra leuk. Wees maar blij dat je nu niet zelf in Limburg zit, het is daar nu extra warm!Q

  2. J@n.

    Mooie klaprozen en waarom zou je daar geen foto van mogen maken?
    Arcen is zeker mooi, ik woon er niet zover vandaan.
    Wat de hitte betreft waar Leo het over heeft; Gisterenmiddag was het hier 27 graden en op dit moment 25 en ik kan het goed hebben….
    Gr. J@n.

  3. Elmar

    Arcen is prachtig en dat schilderij ook, Wilma!
    Ggeniet van je bezoek en het mooie zomerse weer!
    groetjes en mocht je op vakantie gaan vast een fijne vakantie!
    Elmar

  4. my life

    Hoi lieverd, ik kom je een hele fijne avond wensen en alvast een hele mooie woensdag. Hopen dat het dan iets minder warm en drukkend is , maar ben bang dat ik dat wel kan vergeten he. hahaha. Liefs en knuf X MY life

  5. peet

    Ja Arcen is mooi , ben ik nog met mijn moeder geweest toen ze al in de rolstoel zat ze heeft er van genoten toen en we hadden toen ook prachtig weer. Geniet maar lekker verder.

  6. rietepietz

    In augustus kom ik in de buurt van de kasteentuinen ,ik hoop dat er tijd is om ook een kijkje te nemen . Wat mooi zijn de klaprozen die je overal in de bermen ziet hxc3xa9!

Geef een reactie

