Er was eens…

Dscn1017Vandaag alweer enige tijd geleden…

24 gedachten over “Er was eens…

  1. rietje

    lieve wilma, wat lief deze foto! van harte hxc3xa9 meid en ’n hele mooie dag gewenst met veel lieve wensen…..mmm…..die taart van chaval ziet er heerlijk uit! smullen maar…….liefs rietje

  2. Bettje

    Heeee Jarig Jobje, ook van mijn nog ffkes hier VAN HARTE PROFICIAT MEIS en VEEEELE JAARTJES in goeie gezondheid!!! Liefs, Bettje
    (en wat een keilieve foto joh…hoe lang gelee is dat nou hihi)

  3. Leo

    Hoi Wilma, van harte proficiat met je verjaardag. Alweer 39 jaar oud geworden…wat gaat de tijd snel he? Maa er maar een mooie avond van, samen met de liefde, familie en vrienden…..

  4. vlinder

    lieve wilma,
    HIEPERDEPIEP…..HOERA!!!
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wens je geluk,liefde en gezondheid toe!
    hoop dat je een leuke en onvergetelijke dag en avond hebt;)
    liefs en verjaardagsknuf van mij…..X

  5. rinus

    Hoi Wilma
    Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren hoop ik voor in gezondheid.
    En nog steeds trots op je zoon zou ik ook zijn maarja die doet niet aan kickboxen.
    Liefs Rinus

  6. rietepietz

    alsnog gefeliciteerd met je verjaardag . leuk om zo’n foto te hebben , ik ben zelf midden in de oorlog geboren dus heb helemaal geen foto’s van mezelf als baby met mijn ouders.

  7. Thea

    Ohh Wilma,veel te laat maar alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,Gods liefdevolle zegen toegebeden in je nieuwe levensjaar.

    Liefs Thea.

Geef een reactie

