Ja, de optimisten zullen overleven!

Willen we overleven
dan moeten we "anders"gaan leven!
Het is nodig
de mensen een nieuwe bodem
onder hun bestaan te schuiven
zodat ze andere waarden
belangrijk gaan vinden
om gelukkig te zijn.

Phil Bosmans.

Wat heb jij "nodig" om je gelukkig te voelen…of ben je al gelukkig?

Dscn2024

23 gedachten over “Ja, de optimisten zullen overleven!

  1. christine

    goeiemorgen
    ja meid, ik ben gelukkig
    Jezus is voor mij aan het kruis gestorven, en ik ben een kind van Hem
    mag uitzien naar eeuwig leven bij Hem, wat kan een mens nog meer verlangen
    en ik heb een droomjob, toffe kinderen, heb een dak boven het hoofd, en eten nop het bord, dus genoeg om gelukkig te zijn
    de maatschappij is niet meer gelukkig, en ken heel veel ongelukkige mensen, de drang naar prestatie, geld, en alle nieuwe snufjes, doet hen de das om, en ze zijn met niets meer tevreden
    jammer
    nog een fijne dag

  2. mijn gedachten

    Ik ben momenteel zeer gelukkig met wie er om me heen leven, ze maken me blij en aan het lachen.
    Lachen is voor mij een heerlijke ontspanning.
    wanneer ik de lach op mijn zoon zijn gezicht zie bij het vertellen van zijn liefde, straal ik mee

  3. My life

    Hoi lieverd, ik hoop dat alles goed is daar. Hier wel hoor.. Hoop dat het daar droog is, hier niet echt hoor. Maar heb wel twee afspraken vandaag en hoop dat het dan weer droog is. Heb jij verder nog iets te doen vandaag? Ik wens je succes in alles en een hele fijne dag gewenst. Liefs X MY life

  4. Gertiena

    Hai Wilma,
    goedenmorgen.
    Of ik gelukkig ben.
    Nou ja, eigenlijk enorm gelukkig.
    Iedereen om me heen waar ik van houdt. Ook nog Iemand die voor me zorgt en we leven vrij en blij.
    Natuurlijk blijven er wensen over. Maar zoland je daar niet in blijft hangen blijf ik enorm gelukkig.

    voor jou en jullie ook een hele gelukkige dag.
    Gertiena

  5. novelle

    gelukkig hmmmm ja nou wat zal ik zeggen ik ben gelukkigja inderdaad maar ik vind gelukkig zo`n rotwoord eigenlijk.Sorry…..als ik bedenk wat mij allemaal ten deel valt ben ik dankbaar dat is geloof ik het goede woord …tja gelukkig lijkt zo toevallig he.Wat een ongelooflijke zeur ben ik nu he Wilma neem me dat aub niet kwalijk.

  6. Annette

    Zo kreeg ik pas 10 tips om optimistisch te worden (hoewel ik niet denk dat ik ze nodig heb want ik voel me uitstekend… Volgens mij is mijn glas altijd half vol πŸ™‚ )

    Exc3xa9n tip wil ik je niet onthouden: Schrijf elke dag drie goede dingen op die gebeurd zijn. Zo leer je om positieve emoties te cultiveren.

  7. Leo

    Als ik voldoende werk kan vinden om mezelf (ons) te bedruipen, gezondheid blijft zoals hij is en alles met de geliefden goed gaat, is het geluk voor mij al ongekend.

  8. rinus

    Hoi Wilma
    geld maakt niet gelukkig zoals je weet
    Ik ben een gelukkig heb een hele goede vrouwen twee liwvw kinderen die samen wonen en een kleinkind , ik ben een gelukkig mens
    Jij ook?
    Liefs Rinus

  9. Marika

    Er zou in mijn situatie genoeg zijn om ongelukkig van te worden maar toch ben ik wel gelukkig. Het geluk zit in de kleine dingen. Een positieve instelling is ook heel belangrijk. πŸ™‚

Geef een reactie

