Ook ik was erbij ;-))

Afgelopen zaterdag naar de wm geweest bij Corina, wat was het gezellig!! Corina, je was een giga gastvrouw, en wat wonen jullie daar prachtig. We hebben enorm genoten en de smaak te pakken gekregen. De volgende keer hopen we dan ook zeker weer van de partij te zijn. De meeste foto’s heb ik al ontvangen…zelf nog geen tijd gehad om foto’s door te sturen. We zijn net even thuis en hebben genoten van een geweldig weekend vol zon in Putten.

Morgen weer proberen een beetje het gewone leven op te pakken…

Het ware geheim van het geluk is:

veel van zichzelf en zeer weinig van anderen eisen.
(Alb.Guinon)

Liefs:Wilma.
Dscn1978Dscn1977Dscn1979Dscn1981Dscn1983Dscn1986Dscn1993Dscn1995Dscn1996Dscn2001Dscn2002Dscn2006

17 gedachten over “Ook ik was erbij ;-))

  1. corfianza

    Jullie hebben het wel getroffen met het weer in Putten he. En wat was het gezellig he op de WM. Leuke fotos heb je er bij gezet Wilma en vond het heel leuk kennis te hebben gemaakt met je in het echie. groetjes.

  2. peet

    Hoi Wil en Piet wat was het gezellig he? En het klikte met jullie ook gelijk dus ja jullie zullen de volgende keer wel moeten hahahaha geen ontkomen meer aan. Leuk logje en ook leuke foto’s, iedereen heeft zo zijn eigen inzicht weergegeven erg leuk maar dat het gezellig was daarover zijn we allemaal hetzelfde.

  3. Joke

    Hoi Wilma ,wat een leuke fotos ,weer helemaal vanuit een ander gezichtspunt.
    Zo hebben we er met z”n allen toch wel een heel volledig verslag van gemaakt he!

    Groetjes.

  4. vlinder

    mooi verslagje joh en nou he,wat was het ontzettend gezellig zeg;)
    xc3xb3p naar de volgende keer he? hihi;)
    fijn dat jullie in putten genoten hebben en wauw,wat een prachtig mooi weertje hebben we gehad zeg;)
    liefs van mij..;))

  5. .J@n.

    Iedereen is me al voor geweest….Wat kan ik nou nog zeggen?;-)) Och Wilma je hebt helemaal gelijk en fijn dat je het in Putten ook naar de zin hebt gehad.
    Gr. J@n.

  6. miss Marple

    Fijn dat je zo’n heerlijk weekend hebt gehad in Putten. Ook jij hebt weer leuke foto’s gemaakt Wilma. Net weer even anders. Ik vond het heel leuk dat je er was en om nu eens in het echt kennis met jou en Piet te maken! Nu op naar de volgende wm Wilma!
    Groetjes Mar

  7. Leo

    Hoi Wilma, het was ons een waar genoegen om jou en grote liefde Piet, in het echt te ontmoeten. Jullie hebben vast enorm genoten van de rest van het weekend….wat een weertje he?

  8. rietje

    goedemorgen wilma, wow….wat gezellig ziet het er uit! ja ik hoop er echt bij te zijn de volgende keer hoor! voelde wel zo’n beetje dat ik erbij was…..heel apart…fijne nieuwe week, liefs rietje

  9. Corina

    Fijn dat jullie het in Putten zo naar je zin hebben gehad. Het weekend kon niet meer stuk he? Ik kende je log niet, maar vond het leuk je te hebben leren kennen. En reken erop dat jullie de volgende wm er weer bij zijn.

  10. cindy

    Hoi Wilma,

    Fijn dat de weblogmeeting zo gezellig is geweest!!! Ik zag op Hyves dat jullie ook naar Putten zijn geweest. Hopelijk was dat net zo leuk!?
    Ik ga morgenmiddag voor 4 dagen naar London, dus kom je eventjes gedag zwaaien 🙂
    Dikke knuff,
    Cindy

Geef een reactie

