Schilderijen Piet Rol.

Vandaag naar Markenbinnen geweest. We zijn op tijd vertrokken, zodat we even over elven bij het prachtige kerkje waren. Daar werden we ontvangen met koffie.
Wat hebben we genoten van de ontzettend mooie schilderijen…
Ook een mooie DVD was er te zien van Piet. Zijn vrouw Elly was er zelf ook, en heeft even met ons gepraat, ik mocht van haar foto’s maken en deze op mijn log plaatsen. De schilderijen hebben een behoorlijke indruk op me gemaakt. Een aantal heb ik op foto gezet .

Willem bedankt voor de tip om hier te gaan kijken, we vonden het zeer de moeite waard.
De terugreis hebben we via Volendam en Enkhuizen gereden…

Liefs:Wilma.
Dscn1936Dscn1935Dscn1928Dscn1931Dscn1927Dscn1932Dscn1933Dscn1934

23 gedachten over “Schilderijen Piet Rol.

  1. plato

    Graag gedaan Wilma. Ik ben blij dat jullie het leuk hebben gevonden. Wat mooi om hier foto’s van Piets schilderijen aan te treffen.

    Groetjes Maria en Willem

  2. ikan-mas

    Wilma
    wat een mooi logje over Plato zijn broer Piet . en mooie fotos
    voor mijn gevoel ligt marken binnen zo ver weg op de fiets dorst het niet aan . maar toch blij dat ik heb mogen mee kijken via jou en wim zijn log
    liefs yvonne

  3. rietje

    goedemorgen Wilma, wat mooi! en prachtig kerkje….hier kun je echt van genieten hxc3xa9? en vandaag naar utrecht lees ik? blijf genieten meid…..liefs rietje

  4. Morgaine

    Echt prachtig die schilderijen, dat eerste landschap is zoals het nu is, maar het doet mij ook lachen eigenlijk, zonde van dat uitzicht, maar ja de vooruitgang…

    XXX

  5. Leo

    Sommige van deze beelden vind ik wel mooi. Maar de foto’s van het plaatsje spreken me net even meer aan…Neemt niet weg dat je aardig hebt genoten zo te zien en te lezen. Bijzondere route trouwens, Volendam-Enkhuizen….

  6. novelle

    leuk zeg dat je de moeite hebt genomen om eens daar te gaan kijken.Ik heb de schilderijen van Piet Roll eens bekeken op de site en sommige troffen mij door een bepaald zachtzinnige sfeer die sommige uitstraalden.Zulk werk kun je rustig ophangen in je huis!

  7. Elmar

    Leuk Wilma dat je bent gaan kijken naar de schilderijen van de broer van Plato!
    De man had echt talent!
    groetjes en een fijn weekend!
    Elmar

Geef een reactie

