Druk geweest!!

Helaas ging ons geplande uitje aan het kerkje niet door…er bleek een concert te zijn op zaterdag. Gelukkig werden we hier op tijd van op de hoogte gesteld door een tip van een trouwe lezeres van mij weblog! Willie bedankt he!!

Nu gaan we er a.s Donderdag naar toe, na telefonisch overleg met iemand uit nabije kring, zodat we nu zeker weten dat het dan wel open is.

In plaats daarvan zijn we nu dus richting Apeldoorn gegaan en hebben daar de markt heerlijk afgestruind en gewinkeld. Er waren in Apeldoorn op diverse plaatsen muziekbands aan het spelen, wat erg gezellig was.

Vanmiddag hadden we visite en was de dag om voor we er erg in hadden. |Anja & Eva waren hier met hun ouders vanuit Groningen…Het was reuze gezellig, en voor herhaling vatbaar.
Voor de rest van de week is mijn agenda behoorlijk gevuld met afspraken.

Dscn1911

Dscn1913Dscn1914Dscn1915Dscn1917Dscn1918

17 gedachten over “Druk geweest!!

  1. Bettje

    Ha die Wilma, ondanks het niet doorgaan van het kerkje, heb je je aardig vermaakt zo te lezen en ook de komende week nog genoeg te doen! Fijne dag meis, liefs Bettje

  2. rietje

    goedemorgen wilma, leuk dat er allerlei bandjes optraden in Apeldoorn, en Piet staat er goed op! de komende week, veel gezelligheid gewenst en vooral donderdag als je naar ’t bewuste kerkje gaat, fijne week, liefs van mij

  3. hendrika

    Anja en Eva en ouders zijn bij jouw geweest?
    Das nice;-)
    Is altijd gezellig met hun!

    Je hebt dus een leuk weekend gehad zo te lezen. En dat kerkje, dat komt wel goed;-)

    x
    Hendrika

  4. my life

    Nou lieverd, mooie fotos hoor en jammer dat het feestje even niet doorging m, maar nu heb je weer iets om naar uit te kijken he. Hoop dat het verder ook goed gaat.Was het vast ook erg gezellig he gisteren. Kun je nu nog even na genieten he. Met mij nog niet echt,. de kuur van vorige week heeft niet echt geholpen, misschien dat ik er morgen maar weer mee heen ga. ik had vanmorgen therapie en heb de beslissing genomen hoor. IK wens jou een hele fijne dag en veel succes met alles. liefs x My life

  5. Billy

    muziek kan de boel helemaal opvrolijken, en zorgt altijd voor sfeer

    Ik wens je een fijne week toe, Wilma. Mijn werkweek is bijzonder kort…

    Groetjes!

  6. christine

    je hebt het ook druk zo te lezen
    hebben jullie ook een verlengd weekend?
    wij moeten maar drie dagen werken, maar het werk moet wel gedaan zijn
    nog een fijne avond

  7. vlinder

    jammer dat het kerkje niet door ging maar volgend keer wellicht?
    wat een mooie foto,s joh en ik zie dat jullie ook zo,n rare poes hebben die uit van alles en nog wat drinkt? hihi hier moet ik de bloemenvazen s,nachts altijd weg halen anders ligt die vaas volgende morgen prompt door de kamer dusse….dweiwen;( hihi
    liefs van mij en….

  8. Pia

    Hahha Wilma de poes heeft zich ook vermaakt zo te zien. Onze eerste poes dronk ook altijd uit de vissenkom. Met het gevolg dat het voer ook verdween en dat arme goudvisje wit uitsloeg.

  9. plato

    Wilma, helaas ben ik donderdag in Hasselt. Vrijdag t/m zondag zijn we in Wormerveer. Tjee, we hebben een druk programma…vroeger had ik nooit wat te doen, maar nu moet ik al aan de agenda. Toch eigenlijk heel erg he?

Geef een reactie

