Kindje erbij!!

Morgen is het Moederdag en ik heb afgelopen week al een heel mooi kado gekregen.
We hebben er een kindje bij!
Dit wilde ik al heel graag en nu is het er dan toch van gekomen.

Ze heet Kiki en ze is 6 jaar.
We zijn heel erg blij met haar.
Ons 3e kindje woont in Indonesie.

Dscn1878

22 gedachten over “Kindje erbij!!

  1. Pia

    Leuk Wilma als je dat zo graag wilde. Hier geen kado’s want ik doe er niks aan. Ik was van de week net zo blij dat de jongste gezellig broodjes had gehaald voor ons sammpjes 🙂

  2. rietje

    goedemorgen wilma, wat ’n schatje….mooi moederdaggeschenk, ze blijft daar wel wonen toch? en jullie sturen dan steeds wat geld? lief hoor….alvast ’n knusse zaterdag…..liefs van mij

  3. vlinder

    wat een mooi cadeau voor jullie beide;) ikzelf heb vroeger xc3xb3xc3xb3k een foster parent kindje gehad,een jongetje uit haitie;)
    heb de tekeningen enzo nog steeds;))
    liefs en fijn weekeind…;))

  4. christine

    proficiat met uw kindje erbij
    het zal een super moederdag voor u worden
    mijn dochter heeft het heel goed gesteld op het optreden en mijn zieke collega, die is aan de beterhand
    nog een heel fijne moederdag

  5. Thea

    Wat mooi, Wilma dat je zo een kindje (in het geboorte land van onze zoon)een toekomst geeft !!Dus jullie en Kiki GEFELICITEERD.

    Een fijne moederdag.
    Liefs Thea.

  6. rinus

    Hoi Wilma
    Fantastich wat fijn voor Kiki dat ze nu weer ouders heeft.
    Ik denk dat ze hele goede ouders krijgt.
    Gefeliciteerd hier mee.
    Liefs Rinus

  7. my life

    Een heel mooi en lief gebaar,. IK denk dat je er volop van kan genieten ookal zijn ze zver weg he. Erg leuk hoor. Hoop dat verder alles goed gaat. leuke fotos heb je hier bovebn staanhoor. Hoop dat verder alles goed is. hier gaat het iets beter, maar heb vanmiddag een kuurtje gekregen. En…ben een kilo aan gekomen. hahaha. Maar morgen moet ik het deventer ziekenhuis bellen want met mijn been gaat het niet zo lekker en moet een afspraak gaan maken van mijn arts. Dus moet er aan geloven he. Ik wens jou een fijnedag verder. liefs en knuf X MY life

Geef een reactie

