Wandelen…

Afgelopen weekend op stap geweest.
Zaterdag eindelijk geslaagd met het kopen van een kapstok. Die wordt deze week opgehangen, dan maak ik er een mooie foto van ๐Ÿ˜‰

Zondag zijn we heerlijk wezen wandelen…na het middageten knapte het weer goed op zodat we fijn naar buiten konden.
De foto’s zijn gemaakt bij het Uddelermeer en bij Kasteel Staverden.
Helaas was mijn kaart vol…maar ik ga zeker nog terug voor meer mooie plaatjes.

Liefs:Wilma.
Dscn1861Dscn1863Dscn1864Dscn1866Dscn1867Dscn1868Dscn1869Dscn1870Dscn1871Dscn1874

26 gedachten over “Wandelen…

  1. Jeroen

    Prachtige foto’s Wilma. Ik vind het wel altijd jammer wanneer ze zo’n mooi kasteel wit kalken. Hebben ze met het kasteel bij Rhoon ook gedaan. Ziet er in de oorspronkelijke steen toch mooier uit.

  2. rietje

    hai wilma, prachtige omgeving en Piet staat er goed op! fijn dat je zo hebt genoten, wandelen is heerlijk…..fijne nieuwe week en succes met het ophangen van de kapstok! liefs van mij

  3. rinus

    Hoi Wilma
    Dit zijn hele mooie foto’s
    Je vroeg op mijn log hoe het was met mijn ogen
    Mijn ogen gaan heel goed vooruit ik zie alles weer veel beter gelukkig
    Liefs Rinus

  4. ineke

    Mooie foto’s Wilma! Hier was het zondag vreemd weer. De zon scheen, maar er stond een hele koude wind. Wij gingen een stuk met de hond lopen, maar het werd een kortere wandeling dan we van plan waren. De tranen schoten in onze ogen van de koude wind!

  5. My life

    Perachtige fotos lieverd,hheel mooi gebied ook daar. Hoe gaat het verder? Ik hoop goed. Hier gaat hetw el, benweer aan iets nieuws begonnen , haha, iik kan niet stil zitten he. Ik wensje een hele rustige avond met het herdenken van allesslachtoffers die toen en afgelopen dondedag zijngevallen. liefs en knuf X MY life

  6. wilma

    @Menrike: Ja die zijn er nog steeds:-), dit keer niet gezien…maar de volgende keer als we daar gaan wandelen, neem ik mijn camera mee ( met een nieuwe kaart erin) en probeer ik foto’s te maken.

  7. Annette

    Waar is de tijd gebleven dat je rolletje van 36 opnames vol was….
    Maar toch: mooie foto’s! En gelukkig heb je een reden om nog eens terug te gaan en nog meer foto’s te maken ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

