Eveline.

Vandaag wordt ze 17 jaar.
En ik hou van h437353846_5_k5jvaar. :-)) Mijn dochter !

Dscn1638

24 gedachten over “Eveline.

  1. My life

    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter . Ik hoop dat jullie ene hele fijne dag zullen hebben en ik wens haar nog vele mooie jaren toe. Hoe gaat het nu verder met jou? Ik hoop goed. Ik ben naar de nieuwe cd van Remco aan het luisteren , had hem vanmorgen bij de post. In een wewooord een geweldig mooie cd. Erg troostvol. Ik zal hem zo even bellen om hem te bedanken. Ik hoop dat je een mooie dag zult hebben hoor. Liefs X MY life

  2. beuzeblaadje

    Ik ben veel te laat maar alsnog gefeliciteerd met je dochter Wilma! Woow een knappe meid hoor!

    Ik heb een zoon die de 22e 22 is geworden maar ik mag hem niet op internet “gooien” : -))

    Doeiii,
    beuzeblaadje

Geef een reactie

