Zomaar even wat….

Dscn1829Dscn1837


Mijn achtertuin is weer aardig in "ere" hersteld en word grondig gecontroleerd door Snoopy.
De andere foto is nog van mijn heerlijke wandeling in Putten…
Vandaag druk met h.h dingen. De mensen van de bouw zijn nog bezig op mijn achterstraat, er moest nog e.e.a gevoegd worden bij onze achtermuur ( ja nog steeds!!) Dus ik ga zo maar even heerlijk koffie drinken bij mijn vriendin.

Liefs:Wilma.

15 gedachten over “Zomaar even wat….

  1. Pia

    Wilma de lente doet behoorlijk zijn best om alles te laten groeien en bloeien in de tuin, dus voor je het weet heb je een bloemenzee. Fijn hoor, wel er van genieten he. Wij gaan even de Lidlboodschappen doen even naar de Bristol en dan ga ik ook nog even een paar plantjes er in gooien. Veel koffieplezier vandaag en geniet van het zonnetje

  2. rietje

    hai wilma, voor je ’t weet is je tuin weer gezellig vol, lief dat de poes zo geniet……en jij genieten van ’n kopje koffie bij je vriendin, gezellige dag vandaag, liefs van mij

  3. Music Mouse

    Ha die Wilma, zo te zien is het poezenbeest ook weer aardig aan het wennen ;-)), tis ook prima weer om alles uit de grond te zien schieten! Geniet van je tuintje en wandelingen en verblijf in Putten meis, liefs Bettje

  4. novelle

    even een groetje voor jou.Je hebt mooie foto`s gemaakt van de boswandeling en ik ben blij dat het zo goed gaat met je.Bidtje met me mee voor Mieke? Ze heeft het erg te verduren las ik op haar weblog.

  5. miss Marple

    Ja h.h. werk is er altijd wel volop te doen. Maar je moet ook eens lekker de tijd voor jezelf kunnen nemen. Straks kun je lekker genieten van je tuin want het blijft nog even mooi weer.


    Groetjes Mar

  6. plato

    Wandelingen door Putten. Hoe komt een mens toch in Putten :-)? En wat heeft een mens toch in Putten te zoeken, behalve dan de natuur die bijna overal mooi is.

    Hoe dan ook: mijn broer Piet zou zeggen: geniet er van en heb oog voor de kleine dingen. En daar had Piet gelijk in 🙂

Geef een reactie

