Na de verbouwing….

Eindelijk is het dan zo goed als klaar en konden we verhuizen.
Wat een klus is het geweest en wat een werk is er verzet. Door vele mensen, de bouw en door alle die mij hebben geholpen! Ik ga geen namen noemen, omdat ik bang ben om mensen te vergeten en omdat ik aan sommige heb belooft omdat PERSE niet te doen.Maar het is gelukt om voor de Paasdagen nog te verhuizen. Nu rest nog het aanschaffen van wat lampen en dat dat soort kleine dingen, maar dat gaat in de loop van de tijd helemaal goed komen.

Morgen ga ik heerlijk naar een concert van Kees Kraayenoord toe met een paar vriendinnen. En daarna Back to live….

Mijn Paasdagen waren in ieder geval GEWELDIG!!

Dscn1809Dscn1810Dscn1812Dscn1824Dscn1814Dscn1815Dscn1816Dscn1817Dscn1818Dscn1819Dscn1820Dscn1823

27 gedachten over “Na de verbouwing….

  1. Elmar

    Veel plezier moregen bij het concert!
    Aan de foto’s te zien zit je er weer heerlijk netjes bij in je eigen huis!
    groetjes en nog een fijne tweede Paasdag!
    Elmar

  2. Pia

    Dat ziet er weer super uit Wilma, fijn hoor. En dan vanavond naar een concert……meid ik wil geloven dat je dagen niet meer stuk kunnen. Veel plezier

  3. rietje

    lieve wilma, wat ziet ’t er al gezellig uit joh! en wat ’n boel kaartjes, mooi dat witte rozenbehang achter je bed…..en de kamers van de kids zien er ook heel gezellig uit…..heb ’t goed bij ’t concert vandaag…….liefs van mij

  4. My life

    Hoi lieverd ik kom je een hele fijne tweede paasdag wensen. Ik hoop dat je je nog een beetje vermaakt en dat je plezier hebt in alles.Maak er een gezellige dag van. Dat probeer ik ook te doen hoor.Ik vind dat het daar bij jou weer allemaal mooi uitziet hoor. En nu er maar lekker van genieten he. liefs X MY life

  5. cindy

    Hoi Wilma,

    Fijn om te lezen dat de verhuizing er dan eindelijk opzit! Dat heeft heel wat voeten in de aarde gehad, maar als het resultaat goed is, ben je dat ook snel weer vergeten. 🙂
    Fijne 2e paasdag, en een dikke knuff,
    Cindy

  6. Gertiena

    Hey Wilma, het ziet er echt grandioos uit. Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn. En voelt het al als thuis? Vast wel.
    Hey en je hebt de voorjaarsschoonmaak al gehad….

    Fijne avond nog.
    Groetjes uit ’t Leidse.
    Gertiena

  7. Bettje

    Ha die Wilma, kwas vandaag weg, maar wat een geweldige foto’s en wat een mooie vitrinekast zeg en ik zie nog wel Brants bont servies! Dus alles komt weer op zijn pootjes en plaats terecht nu, fijn hoor enne…graag gedaan hoor een kaartje, is een ieniemienie kleine moeite meis, fijne avond, geniet van je huisje, liefs Bettje

  8. novelle

    Wat leuk om zo door middel van je foto`s even je huis te bekijken.Gezellig huisje hoor.Vooral die mooie grote witte roos staat prachtig op de muur.
    groetjes van Novelle

  9. My life

    hey lieverd hoop dat je volop van de paasdagen hebt kunnengenieten. Ik ben blij datz e weer voor bij zijn hoor en het normale ritme weer terug is. Straks over een uur heb ii mijn tweede module rijtoets en ben benieuwd hoe iik die ga rijden en of ik het haal. Spannend. De zon begint weer lekker door tebreken en het beloofd weer ene warme dag te worden. Ik hoop dat je alles weer een beetje op zijn plek hebt. Ik wens je veel plezier bij het concert van kees. EEn fijne dag hoor. Liefs X MY life

  10. My life

    Hoi lieverd, ik kom nog even langs vandaag,maar nu om te zeggen dat ik ben geslaagd voor module twee van het rijden. Toppie he. Het enige punt waaraan ik iet meer moet werken is de grote rotonde in zwolle zuid, daar heb ik nog wat moeite mee , maar de rest…gaat toppie. !! Lekker he.Nu dus op- naar module drie en als ik die klaar heb word het afgenomen door het cbr. Maar eerst nu evben lekker genieten en gta een gebakje halen. hihi…Lekker even geen dieet. hahaha. Liefs en geniet van de dag he. Liefs X MY life

  11. Truus

    Wat fijn dat jullie in 1 dag over konden, en dan nog voor de Pasen ook nog. 🙂
    Het ziet er allemaal heel mooi uit Wilma. Geniet van je vernieuwde huisje.

  12. rietepietz

    Gewxc3xa9ldig , ziet er goed uit !
    Wat er nu nog gekocht moet worden is natuurlijk alleen maar leuk om voor te gaan winkelen .Kan me voorstellen dat je tijdens de paasdagen hxc3xa9lemaal in je “knollentuin “was !

Geef een reactie

