De Molen….

Afgelopen zaterdag opende WIEKEN.
Dat is de nieuw gebouwde MOLEN bij ons in het dorp. Een hele tijd geleden heb ik er een keertje een logje over gemaakt. Toen was de Molen in aanbouw. Nu eindelijk is alles klaar. In de Molen is een eethuisje gevestigd en dat is gisteren officieel geopend.
Wat is het allemaal mooi geworden. Nu had ik de eer om bij de opening aanwezig te mogen zijn en ik heb daar enorm van genoten.
Ik kan jullie een bezoekje daar dan ook zeker aanraden. De prijzen zijn niet al te hoog en wat ik gisteren heb mogen proeven ;-)) dat beviel mij uitstekend.De sfeer is gezellig & de gastvrouw is top ;-))
Helaas was het erg druk, dus heb ik binnenin niet de gelegenheid gehad om foto’s te maken, maar wel enkele aan de buitenkant.

Dscn1791Dscn1793Dscn1794Dscn1795Dscn1796

25 gedachten over “De Molen….

  1. elly

    Watm leuk dat er zo”n mooie molen in jullie dorp staat en dat je bij de opening kon zijn. Ja, die statistieken zijn enorm in de war he, ik had 4 reacties op de dag dat er z.g.n. maar 1 bezoeker was geweest. ;-))

  2. Menrike

    Ja, mooi hxc3xa8, die molen in ons dorp! En vooral die vlaggetjes πŸ˜‰ (zie mijn weblog…)
    Leuk dat je er bij mocht zijn. Komt zeker door je achternaam?

  3. Pia

    Alleen al om in zo’n molen te eten lijkt me wel wat Wilma, en ik zie dat ze met de seizoenen koken. Slim want aardbeien in december vind ik niet kloppen πŸ™‚ Leuk dat je er bij kon zijn joh, even een tussendoortje he

  4. rietje

    goedemorgen wilma, prachtig zo’n molen en knus dat je bij de opening mocht zijn….ja dat is altijd ’n drukte…..ik hoop deze zomer ’n hollandtocht te gaan maken en wil dan diverse dorpen en steden bezoeken…..misschien ook ’n keer leuk voor de weblogmeeting, hoef jij niet zo ver…….fijne nieuwe week, ik las dat je ’t druk krijgt, maar dat betekent waarschijnlijk ook dat je huis goed opschiet….liefs van mij

  5. Jeroen

    Super dat er zo voor het behoud van molens geijverd wordt. Elmar had pas ook al een dergelijk logje. En zelf had ik er ooit eentje over de molen in Schiedam. Zouden ze met een aantal afgebroken stadspoorten ook moeten doen,herbouwen.

  6. Bettina

    Morguh meis! Ziet er erg gezellig uit Wilma, zou helemaal feestelijk zijn geweest als jij ook in je eigen ‘nieuwe’ huisje kon intrekken op dezelfde dag! Fijne maandag, liefs Bettje

  7. Billy

    zo’n molen heeft toch iets hxc3xa9
    En altijd leuk om foto’s te nemen ervan
    Mocht ik ooit ’s die kant op komen, dan drinken we daar gewoon iets hxc3xa9!

    Fijne maandag nog, Wilma

Geef een reactie

