De verbouwing…

Even een paar foto’s…
Zo heel erg veel kan ik nog niet laten zien, want veel van wat gedaan is zit verborgen onder de muren. nieuwe leidingen enz..Wel is er gisteravond het hele plafond nog gesausd en zijn beneden alle deuren geschilderd. Daar heb ik nog geen foto’s van gemaakt.
Vanmorgen  ga ik even niks in het huis doen zodat alles goed kan drogen.
En even uitrusten…boodschappen doen, wat administratie bijwerken enz…

Dscn1747Dscn1751Dscn1748Dscn1749Dscn1750

25 gedachten over “De verbouwing…

  1. Pia

    Ook al zie je niet wat er achter de muren is gebeurd, je keuken wordt top joh. Volgens mij sta je nu te trappelen om terug te keren. Kan ik me wel wat bij voorstellen. Succes vandaag met al de andere dingen die je moet doen. Ja soms blijft een mens achter zichzelf aan rennen he.

  2. My life

    Hey lieverd, nou dat ziet er alw el goed uit he. ik kan me voorstellen dat je nu zin hebt om weer in je hussie te zijn hoor. maar doe maar wel rustig aan hoor, je moet je zelf niet over der kop werken. ook genieten van het mooie weer dus. Ik krijg zo nog even bezoek. Vanmiddag weer lekker tijd voor mijzelf. Ik kom de dag wel door hoor. Rustig aan en een hele fijne dag verder he. Liefs en knuf X MY life

  3. J@n.

    Wat er in de muren zit is voor mij als voormalige bouwvakker (schilder) wel bekend en ook dat dat veel werk is. Ik vind het alleen jammer dat er hier weer is bezuinigd door het schilderwerk aan de bewoners over te laten. De schilder doet het echt beter hoor! Voor de rest komt het er goed uit te zien Wilma.
    Gr. J@n.

  4. Thea

    Fijn Wilma,en die keuken ziet er goed uit,wat zal het heerlijk zijn om gewoon weer in je eigen huis te wonen,maar rust op tijd uit hoor,want je moet natuurlijk wel fit zijn als je je nieuwe stulp betrekt.
    Liefs Thea.

  5. vlinder

    langzaam maar zeker gaat het goed komen joh;)
    enne…heb je me nog zien zwaaien vanmiddag? heb me wezenloos gezwaaid hoor;)
    vanuit putten..liefs van mij…;)

  6. wilma

    @Vlinder: Ja! Ik heb je gezien hoor ;-))
    Toen ik even buiten wat aan het drinken was…
    Was het gezellig in Putten? Vast wel, kan bijna niet anders he…!

  7. Piet

    Op naar het eindresultaat het zal waarschijnlijk helemaal naar je zin worden vandaag een vloertje een kwastje hier en daar en zie weer een gedeelte klaar laat de laatste loodjes niet hetzwaarst wegen denk aan je zelf gr Piet

Geef een reactie

