De verbouwing…

Helaas gingen mijn plannen niet helemaal door. Dinsdag wilde ik gaan schuren, maar er bleken nogal wat  dingen tegen te zitten. Zo kwamen ze erachter dat het hele stuukwerk  van een muur op mijn slaapkamer los zat…dit is nu in zijn geheel verwijdert. en ook zat het plafond in de hal helemaal los. Al met al was het gisteren een enorme puinhoop in mijn huis en kon ik daar weer geen kant op. Wel is er nu inmiddels een nieuw dak opgezet. Vandaag wordt de muur in de woonkamer voorbehandeld….
Dscn1743

Dscn1744Dscn1738Dscn1742Dscn1723

27 gedachten over “De verbouwing…

  1. Jeroen

    Nou als ik de foto’s zo eens zie Wilma, duurt het nog wel even voor je terug kunt. Wat een tegenvaller voor je zeg. Met natuurlijk weer extra schoonmaakwerk 😦

  2. rietje

    lieve wilma, er moet nog heel wat gebeuren, heb geduld meid….op ’n dag is ’t klaar en gelukkig heb je nu ’n ander plekje om te wonen, stel je voor dat je hierin zou moeten wonen….
    ga vandaag maar lekker ’t dorp in boeken kijken….leuke afleiding..fijne dag, liefs van mij

  3. J@n.

    Waar gehakt wordt vallen spaanders en in de bouw kan er wel eens iets tegenzitten. De punten die je noemt zijn niet veroorzaakt door fouten nu, maar je zit er wel mee. Sterkte joh en evengoed een

  4. Pia

    Dat heb je in oude huizen he, maar jij hebt straks weer een strakke muur. Alleen jammer als je zo graag wat wilt doen he. Succes maar weer Wilma, de laatste loodjes……….

  5. ida

    Ik zie het al het schiet bij jou ook niet echt op ,wat een teleurstelling hxc3xa9 .Nou wilma hou moed sterkte met het wachten hxc3xa9.
    Liefs ida

  6. Bettina

    Hxc3xa8 meis, wat een tegenvaller, hopelijk gaat het vanaf de volgende week het zonnetje niet alleen buiten, maar ook binnen schijnen bij de verbouwing zeg…fijne avond Wilma, liefs Bettje

  7. maryan

    Er wordt aan gewerkt Wilma, gewoon rustig blijven, als je daar niks kunt doen dan ga je toch lekker iets ontspannends doen..
    Straks heb je alles weer mooi, toch een heerlijk vooruitzicht.

  8. My life

    ja lieverd , het zal nooit ineen keer alles goed gaan. Er komt ook behoorlijk tegenslag hoor. maar ik hoop voor jou dat je snel aan de slag kunt. van hetw eekend ging het niet goed met mij. Ik had een prive log geschreven maar die kon jij niet lezen. maar inmiddels gaat het weer wat beter hopor en de medicatie doet ziijn werk. Ik was totaal overdonderd door iets en dat was de druppel. maar goed, we gaan weeer verder hoor. Ik was vanmiddag met mijn slaapkmaer muur bezig en die is nu af . ga er zo even fotos van maken hoor. Ik wen sje veel succes en sterkte in alles en hou je haaks he. liefs en knuf X My life

  9. My life

    Bedankt voor je compliment hoor. dat doet goed!!! Ik wou dat er meer mensen waren die dat zo zeiedn of mogen zien dat ik maar steeds dor ga ondanks alles. Maar mijn fam. denkt daar aders over hoor…die vinden die kolf om de buizen in de wc niet mooi staan en gaan hem er weer uithalen. maar ze zien niet in dat ik dit allemaal op een been doe en alles vanuit de rolstoel doe. Gelukkig weet Kemal beter en die weet hoeveel moeite en pijn ik er voor ovber heb om dit gewoon nog te kunnen doen. Maar moet zeggen dat het wel minder word, want ik kan niet alles meer op hoogte werken, misschien maar goed ook . hihi. Liefs en nogmaals bedankt dat waardeer ik zeer. Liefs en knuf X My life

  10. vlinder

    jeetje joh..zit weer even tegen dus;(
    maar hopelijk gaat het vanaf nu de betere kant dan op joh dus houd goede moed he;)
    fijne donderdag met liefs van mij..;)

  11. Elmar

    Met verbouwingen lijkt het altijd tegen te moeten zitten!
    Zo te zien is dat bad vol, wat dacht je, dan ga ik maar lekker ontspannen in een warm bad?! 😉
    groetjes,
    Elmar

Geef een reactie

