de verbouwing…

Vanmiddag ben ik wezen kijken in ons huis. Tjonge jonge..ik herkende het van binnen bijna niet meer. Wat word daar gewerkt zeg….Ze zijn daar enorm aan het slopen.
Mijn zoon en een vriendin zijn inmiddels begonnen met behang krabben. Zodat de muren ook kaal zijn, er is ons beloofd dat alle kale muren die beschadigd zijn gestuukt gaan worden.

Dscn1723Dscn1724Dscn1725Dscn1726Dscn1728





*Men is niet thuis
  waar men een woonplaats heeft,
  maar waar men begrepen wordt.

  (Christiaan Morgenstern)

23 gedachten over “de verbouwing…

  1. Anoniem

    Nou lieverd, daar moet idd gewerkt worden hoior. Hoop dat het allemaal heel erg mooi gaat worden. Zie je hetz elf allemaal nog een beetje zitten dan? Hier gaat het goed, mijn huisarts was tevreden vanmiddag. Mooi he. Mijn wc is voor zover af, mijn zwager doet zaterdag het laatse waar ik niet bij kan. heb het zeil al bijna uit de lslaapkamer. Morgenochtend rijles en smiddags naar de oogarts. Spanned hoor. Ik ga nu even lekker douchen en dan tv kijken. Een fijne avond en heel veel succes met alles. liefs X My life

  2. vlinder

    ooooooo wat errug he om zo je huis te moeten zien;(
    er word dus hard gewerkt..poeh zeg.
    ik hoop dat je toch de rust kunt vinden in jezelf.
    hou je taai joh met liefs van mij…;)

  3. PIa

    Fijn voor je dat je zoon en vriendin behang schrappen, dan heb je straks ook lekker gladde muren joh. Je moet maar zo denken Wilma, als het straks klaar is en jij er weer woont, kan voor jouw gevoel Beatrix niet luxer wonen :). Alles komt goed hoor.

  4. maryan

    Dat ziet er echt niet uit he.. Straks herken je het weer niet, als het helemaal mooi is geworden.

    Mooi citaat, en ook waar, maar ik ben graag in mijn eigen woning, dat is toch de enige plek waar ik mij helemaal thuis voel.

  5. Marika

    Nee dat is niet echt bewoonbaar meer te noemen. Wat een puinhoop. Gelukkig waren mijn badkamer en keuken nog niet te oud, anders hadden ze dit ook vervangen, dan was ik echt gillend weggerend denk ik. 😉

  6. rietje

    hai wilma, ik weet zeker dat je huis mooi gaat worden joh, wat ’n werk hxc3xa9? en die spreuk ben ik het helemaal mee eens…….mooie dag vandaag, liefs van mij

  7. My life

    hey lieverd, wens je ale succes toe en hoop dat je nog een beetje wat afleiding hebt. Maar het gaat vast allemaal erg mooi worden hoor. Ik zie nog eenbeetje dubbel van de oogdruppen en maak het niet te lang. Een fijne dag verder en tot logs maar weer. liefs en knuf X My life

  8. Leo

    Ja dat ziet er heftig uit, maar als het weer klaar is en gemoderniseerd heb je eigenlijk weer een heel nieuw thuits op een ouderwets en bekend plekje….

  9. maurice

    het lijkt wel alsof ze alleen de buitenmuren laten staan, wilma. straks zal alles als nieuw uitzien. wanneer kun je eigenlijk terug?

    goed weekend!

  10. Clint

    Jaja Wilma zo gaat dat in de bouw. Ik weet het als geen ander want wij maakte iedere dag van zulk een rommel. Maar als je het zo ziet dan is het best even schrikken. Voorlopig nog niet in bad in je eigen huis dus….

Geef een reactie

