De verbouwing….

Nou we zijn verhuisd. Eindelijk zitten we in de wisselwoning en kunnen ze in ons huisje gaan beginnen aan de binnenkant. Wat een troep heeft een mens en wat is je huis VIES!!!!!!!!
In 1 dag was alles over naar het andere huis. Vele handen maken licht werk. DANK aan alle die ons zo enorm hebben geholpen!
In de namiddag begon het te sneeuwen….prachtig om te zien maar het maakte het er niet makkelijker op. Toch waren we tegen half 10 klaar en konden we ons bedje gereed maken voor de nacht.
Woensdag is de kabel voor telefoon en internet doorgetrokken en savonds kwam iemand mijn pc weer helemaal voor mij aansluiten.
Volgende week is het de bedoeling dat het dak wordt vernieuwd dus dit weekend de zolder nog "even" leeghalen….

Liefs:Wilma.
Dscn1720Dscn1721
Dscn1722

17 gedachten over “De verbouwing….

  1. rietje

    goedemorgen wilma, heerlijk joh dat alles zo goed is verlopen, na de zolder te hebben leeggehaald, ff tot rust komen nu in dit tussenhuis……doen hxc3xa9? fijne dag vandaag, hier schijnt de zon, gisteren motregen……liefs van mij

  2. Jeroen

    Das een hele operatie Wilma. Nog even door de zure appel heen bijten voor je de vruchten ervan gaat plukken. (wat wordt dat krom Nederlands als je die twee uitdrukkingen direct na elkaar gebruikt, tegenstrijdig ook). Fijn dat je al telefoon en internet hebt.

  3. J@n.

    Uit ervaring weet ik dat er bij een verhuizing wat voor de dag komt, dan sta je ervan te kijken wat een rommel je allemaal in de loop van de jaren verzameld hebt. In ieder geval hebben je hulptroepen heel hard gewerkt en kan de rust weer langzaam weerkeren.
    Gr. J@n.

  4. Pia

    Nou Wilma ik hoop dat je die hulptroepen ook voor de zolder hebt, want daar staat meestal de grootste ellende op. Maar het eerste stuk zit er op en wat zal jij blij geweest zijn dat je naar bed mocht die dag. Nu snel maar een beetje tot normaal komen he en dan uitrusten.

  5. Leo

    Kan me er wel iets bij voorstellen. Maar ‘vies’ is een relatief begrip hoor. Je ziet gebruikssporen, net als bij een normale verhuizing. Vandaar dat nieuwe mensen altijd aan het breken en schilderen slaan. Om er na vijf jaar achter te komen dat het weer precies hetzelfde is…niets tegen te doen, want je kunt soms gewoon ergens niet bij…Hoe schoon je ook bent…

  6. Billy

    je hebt dus gelukkig al weer internet, Wilma!
    Hoe lang is het eigenlijk voorzien dat je in dat wisselhuisje moet blijven?

    Alvast een heerlijk weekend!
    Liefs,

    Billy

  7. my life

    Hoi lieverd, ik kom toch nog even langs.Moet je wel even zeggen dat dit een plakker is vandaag. Ik ben nu wel erg moe en heb niet zoveel zin meer. hihi. Lijk ook wel op een bouwvakker man , maar dan een op een been. Hihi.Maar het gaat wel goed komen hoor met de wc . Morgen even grondverf halen en daarna komt het grote werk.Hoop dat daar ook alles goed is en dat je een rustige avond mag hebben. Ik wens je een heel fijn en mooi weekend toe. liefs en Knuf X My life

  8. vlinder

    ooooo wilmaa,wat zal jij blij zijn als straks alles eindelijk achter de rug is joh,lijkt me xc3xa9cht afzien zoiets en moet er niet aan denken.
    maar….straks alles weer mooi en netjes joh;)
    probeer tussendoor txc3xb3ch ook even te ontspannen joh,
    liefs van mij en toi toi toi..;))

  9. maurice

    ik neem mijn petje voor je af!!
    ik geloof dat ik zoveel stress niet aan zou kunnen.
    kijk eens hoe sterk ji bent.
    dank voor je krabbel, jij ook een fijn weekend!

  10. Marika

    Jij blij dat je niet tijdens de verbouwing/renovatie in je huisje moet blijven zoals ik 2 jaar geleden. Dat was ook niet echt prettig kan ik je vertellen. Wat een herrie en troep en stof overal. Bouwvakkers die om half 7 al met veel herrie de steigers op kwamen gestampt. Brr… Daar had ik zelfs een extra categorie voor aangemaakt op mijn weblog “Verbouwing”.

    Ze hebben de binnenkant van de woning in een week tijd gedaan. Als het bij jullie 2 a 3 maanden gaat duren zal er nog wel meer gedaan worden neem ik aan.
    Hier hebben ze een nieuwe voorgevel tegen de bestaande gebouwd, overal nieuwe kozijnen, nieuwe meterkast, elektriciteit werd aangelegd in de schuur, nieuwe dakpannen, extra toilet op de badkamer. Op de kleine slaapkamer kreeg ik balkondeuren in plaats van een raam, dus daar moest een muur uitgebroken worden en de cv verplaatst. Het was in die week net oorlogsgebied hier, vreselijk hahaha.

    Maar ja dat verhuizen naar een wisselwoning is ook wel erg veel werk, en straks alles weer terug pfff. Succes alvast!

  11. Truus

    Oei, dat is schrikken Wilma, die foto’s. (grapje) Hihihi.
    Over een paar maanden heerlijk genieten van je opgeknapte huis en het mooiere weer.
    Enne, fijn dat je zoveel hulp hebt. 🙂

  12. miss marple

    Wat een gedoe he zo’n verhuizing, en dan straks nog een keer. Nou ja als het allemaal maar de moeite waard is, dan weet je tenminste waarvoor je het doet. Je krijgt er misschien een mooi paleisje voor terug. Dat is ook wat waard.

Geef een reactie

