De verbouwing…….

Nou ik heb even wat foto’s gemaakt…Niet al teveel,maar toch om een beetje een beeld te geven hoe het nu is. Maandag komen ze tijdelijk mijn traplift verwijderen. Dit om beschadiging te voorkomen. Vanaf die dag ben ik ook off-line tot ???
Ik hoop er zo snel mogelijk weer te zijn, maar het zal wel eind van de week zijn. Anders zien jullie me vanzelf wel weer verschijnen…
Tussendoor moet er ook nog genoeg gebeuren in ons huisje…. ‘S avonds mogen we er gewoon in aan het klussen, zodat we behang kunnen verwijderen enz…
Wie biedt zich aan ;-))

Dscn1708
Dscn1714Dscn1712Dscn1711Dscn1710Dscn1715Dscn1716Dscn1717Dscn1718Dscn1719

41 gedachten over “De verbouwing…….

  1. Thea

    Lieve Wilma ,ik wens je veel sterkte met alles,en heerlijk als alles klaar is en nieuw om dan weer gezellig in te kunnen richten.

    ps ik had je plaatje (ziek) even mee naar mijn log genomen,ik heb het flink te pakken en ben nog lang niet fit.

    vrgr Thea.

  2. rietje

    lieve wilma, knus hoor de foto’s en wat za’l ’t straks mooi worden joh…..jammer dat ik zxc3xb3 ver weg woon, anders kwma ik helpen hoor, behang afhalen en zo……ik houd echt van klussen…..zit nu helemaal in the flow, voel me zo goed als ik ermee bezig ben…heb hier ook nog genoeg te doen hoor, door geldgebrek moet ik af en toe ff wachten, maar dan kom ik ook weer op mooi ideexc3xabn…..knusse avond en zondag…….liefs warme knuf..rietje

  3. Elmar

    Spannend wordt het de komende tijd Wilma!
    Ik ben benieuwd hoe het wordt! Een week niet online? Hebben ze niet voor internet gezorgd in dat ‘wisselhuis’? Hoe durven ze in deze tijd! 😉
    groetjes en een fijne zondag!
    Elmar

  4. J@n.

    Och ja Wilma, ik kom wel ff ;-))
    Ik zal je missen joh, jij en Pia zijn altijd m’n eerste bezoekers, maar ook jij zal het missen, daar ben ik zeker van. Maar wat zijn die paar daagjes nou op een mensenleeftijd en je hebt het voorlopig druk genoeg.
    Gr. J@n.

  5. rinus

    Hoi Wilma
    Ja zo te zien moet er wel veel gebeuren zeg.
    Nu wens ik jou het beste en zie wel wanneer je terug komt
    Nog een prettig weekend verder
    Liefs rinusxx

  6. my life

    Hoi lieverd, oke nu snap ik het. Dus eerst straks een paar dagen rust voor je en ga alvast maar lekker uitkijken nara al het mooie wat hierna komt he. heerlijk van genieten , je hebt het verdient. ik had vandaag er last van stemmen in mijn hoofd en ben aan de slag gegaan met wat verven en sausen. Nou, heb mijn daggie wel gehad en ben nu even lekker met muziek bezig. Ik wens jou een fijne avond en tot volgende week dan maar he. EEn gezegende zondag morgen. liefs X My life

  7. Mieke

    Ik vind jou heel erg sterk hoor.
    Ik zou ertegenop zien als een beer.
    En jij praat erover alsof het maar een koud kunstje is.
    Ik wens je heel veel sterkte deze week lieve Wilma.

  8. Pia

    Ik ben het met de opmerking eens dat ze wel voor internet hadden moeten zorgen in dat wisselhuis. Hoe moet dat nu met Jan en mij, inderdaad zijn jij en Jan de eerst in de vroege ochtenduurtjes waar ik kom. Meid ik ga je missen, maar hoop dat het korter duurt dan een week. Als ik nu even die familie van ons optrommel is je hele huis binnen 2 dagen zonder behang. Wij zijn geoefend van alle huizen die we al binnen de familie hebben gedaan. De werklijsten worden aan de deuren gehangen en iedereen streept af. Sterkte Wilma, p.s vergeet die geldkist niet van de verwarming te halen hahahaha.

  9. Billy

    is die traplift voor jou, Wilma?
    Jeetje, al die tijd zonder internet…sterkte hoor!

    Ik ben al benieuwd naar de nxc3 -foto’s…

    Groetjes en tot weerziens, Wilma!

  10. vlinder

    poeh joh..ik ga je missen hoor en zal wel raar zijn hier zonder jou;(
    maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen he? dus..hou vol!
    knuf en liefs van mij..;))

  11. rietje

    goedemorgen wilma, waarschijnlijk ben je vandaag niet meer op internet, hopelijk kom je snel weer bij ons! we zullen je missen, sterkte met ’t overhuizen, liefs rietje

  12. ria

    lieve groet, kwam even kennismaken,
    eind van de week kom ik terug.
    Goede moed met al het werk dat je doet.
    Fijn dat Jezus, God zo’n belangrijke
    plaats inneemt in jouw leven.
    In het mijn ook.

    tot weerzien en succes,
    ria

  13. Bettje

    Nou het is eindelijk begonnen meis, nog ffkes volhouden en dan mag je weer lekker je eigen huisje in!
    Sterkte en liefs van mij, Bettje!

  14. maurice

    jee wilma, dat wordt echt goed onder handen genomem. hopelijk levert t je niet al te veel stress op?

    groetjes (hier ook retedruk..)

    dag!

Geef een reactie

