Wijsheid…

*De overwinning zit niet
  in nooit vallen,
  maar in opstaan
  iedere keer als je valt.

  (Chinees gezegde)

*Het leven is kort
  en we hebben niet zo
  veel tijd om de harten
  van hen die met ons
  het donkere pad
  afleggen te verblijden.
  Oh, maak haast met
  liefhebben!
  Aarzel niet om
  vriendelijk te zijn.

  (Henri Frederic Amiel1821-1881)

https://perikelen.files.wordpress.com/2009/01/96845e07ec.jpg

18 gedachten over “Wijsheid…

  1. christine

    goeieavond Wilma
    ik heb hier al 4 keer gemaild dat er water binnenkomt langs het dak, het is wel niet veel, maar er is al een hele vlek op het plafond,
    het is nu al meer dan 1 maand geleden dat ik de eerste keer verwittigd heb en nog niemand gezien
    een lekke kelder komen ze hier ook niet herstellen
    zal in Nederland moeten komen wonen
    en je poll, ik leef al een hele poos zuinig, we proberen nog zoveel mogelijk op energie en benzine te besparen, voor de rest kunnen we niet meer besparen
    groetjes en fijn weekend

  2. wilma

    @Christine: Gelukkig zijn ze bij mij wel naar de kelder wezen
    kijken vandaag. Er stond vanmorgen een flinke hoeveelheid water in en dat is er nu uit gehaald. Wat een drama! Nu heb ik er nog handdoeken in liggen om het kleed te drogen en nog niet al mijn spullen terug gezet…Eerst zien of alles wel droog blijft. Ben nu dus behoorlijk moe & zat. Balen voor jou dat ze dat in Belgie niet zo netjes oplossen…

Geef een reactie

