De verbouwing….

Een week vol van vorst is voorbij gegaan…Maar ondanks de vaak ijzige kou wordt er hier toch gewerkt! Zij het in een aangepast tempo…Maar toch. Ik heb er bewondering voor. De mannen hebben het schema aangepast en werken door. Ze zijn nu veel binnen bezig in de huizen en doen veel voorbereidend werk, maar sinds 2 dagen is er ook weer een groep Polen bezig op de daken!! Nou ik geef het je te doen…
Heb nog niet de kans gehad daar foto’s van te maken, maar ik heb bewondering voor ze. Met deze kou werken op de nok van het dak aan de rand van die koude polder….Ben blij dat mijn dak er nog niet af hoeft ;-))

Goed weekend.
Liefs:Wilma.

Dscn1680Dscn1689Dscn1690Dscn1691

29 gedachten over “De verbouwing….

  1. rietje

    hai wilma, oh wat koud joh! ik doe het ze niet na…….brrr……las net dat je 3 verjaardagen hebt vandaag…..meid wat ’n drukte, maar geniet van de gezelligheid….liefs van mij

  2. Pia

    Waaaaaaaah mag dat wel op het dak werken met die gladheid ? Je kat heeft gelijk Wilma, heerlijk binnen blijven en alles bezien vanuit een warm huis. Krijgen de mannen ook snert om te ontdooien ? Jij een fijne maar drukke dag las ik bij FG. Succes he

  3. Jerommeke

    Dat valt zeker niet mee met deze temperaturen (en gladheid). Tip: mss wil een van die mensen wel een foto van de werkzaamheden voor je maken op het dak. Die komen er veel dichterbij dan jij.

  4. J@n.

    De vorstverlet is afgeschaft en dan moet iemand daarvoor opdraaien en dat zijn natuurlijk de bouwvakkers en in de eerste plaats de Polen…
    Gr. J@n.

  5. maryan

    Ik las ergens dat de een beter tegen kou kan dan de ander, die lui zijn er ook aan gewend natuurlijk. Je weet toch wel ongeveer wanneer je uit je huis moet hoop ik ? Het is wel een complete verhuizing he al met al.

  6. Thamara

    Hier is vorige week ook door 6 man het dak vernieuwd in twee dagen ,maar een pan met snert deed ze goed en van kou hebben ze niet echt last gehad, Het is juist veel lekkerder weer dan bv herfstachtige tijden. Ik zou juist uit mijn dak gaan zo.. 😉

  7. Elmar

    Ja, die Poolse bouwvakkers zijn taaie jongens! Ik bewonder ze enorm, ik zou een te grote kouwkleum zijn vrees ik!
    Groetjes en fijn weekend!
    Elmar (via Klaproos)

  8. My life

    Hoi lieverd, hoe gaat het daar? Ik denk dat je echt heel zat bent van de verbouwing, hopen dat ze nu snel een beetje op gaan schieten , maar met die kou zal dat wel niet zo snel gaan he. Het is buiten nog best fris hoor. maar ook wel weer lekker. Heb vanmorgen rijles gehad en daar keek ik ook echt naar uit, even weer wat anders he. Maar we gingen niet het achteruit parkeren doen omdat de strepen niet te zien waren en hebben we dus maar gekozen voor de driebaans rotonde , waar ik best wel veel moeite mee heb nog. Nou was ook wel even leuk zo een onverwachts iets te gan doen. vanmiddag even een nieuwe agenda gehaald, die ik gewoon mee kan nemen zodat ik normaal mijn afspraken bij kan houden , want het zijn er nu zoveel dat ik niet meer weet wat en nwanneer alles is. hahaha. Ik word gewoon ouder joh., hihi.Ga vanavond rijst met kip en sla eten. Even lekker gezond he. Morgen ga ik denk ik een eindje rijden en probeer dan nog even wat plaatjes te schieten. daarna even boodschappen doen. verder lekker rustig, en maandag begint alles weer, dus ook de therapie. Best spannend hoor, omdat je weer in een nieuwe groep komt, gelukkig ken ik er een en dat geeft weer steun he. Nou lieverd, ik wens jou een hele fijne dag verder en een goed weekend. Liefs en knuf X My life

  9. Billy

    is eigenlijk wel onverantwoord om die mensen het dak op te sturen!
    Maar daar zal jij wel blij mee zijn, Wilma.
    Goed dat ze toch blijven doorwerken, denk dat het hier in Belgixc3xab stilligt op dit moment.

    Fijn weekend alvast!

  10. rinus

    Hoi Wilma
    Brrr ik moet er niet aandenke om met dit weer boven op het dak te werken, ik melde me dacht ik direct ziek, maar ik ben geen pool en die kunnen denk ik de eurotjes thuis wel gebruiken die wat ze hier verdienen is daar een kapitaal in die armmoede.
    Ik wens jou ook een heel prettig weekend.
    Liefs Rinus

  11. ida

    ja kanjers zijn het die bouwvakkers ,hier komen maandag de werklui en daarna de schilders ook die zijn nu volop bezig ,petje af hoor !
    Fijn weekend wilma
    Liefs ida

  12. rietje

    lieve wilma, alvast ’n knus weekend gewenst met veel mooie momenten……ik heb op mijn logje vandaag geschreven wat in ’t engelenboekje staat bij 10 januari……zo kun je alvast ’n beetje meelezen…..liefs van mij

  13. J@n.

    Wat lees ik nou bij FG!? Ben je niet meer online!? Wat een ramp Wilma en ik weet waarover ik praat….Ik had je vanmorgen al gemist op mijn weblog. Hopelijk duurt het niet zo lang!
    Trouwens, als je dit leest ben je weer online en heel blij en dat mag dan ook wel.
    Groeten. J@n.

  14. Truus

    Las laatst een artikel over bouwvakkers in de winter, wat ze doen om zichzelf tegen de kou te beschermen. Ik neem mijn (haast vastgevroren) petje voor ze af.

Geef een reactie

