Winter & schaatsen.

Het zit erop.
We gaan weer over naar het gewone leven.
Nou eerst vandaag nog wat nieuwjaarsgroeten uitwisselen…
Dat is de traditie en daar doen we straks toch maar weer aan mee.
Gisteravond zijn we naar Janneke & Lammert geweest. Was een zeer gezellige avond, die erg snel voorbij was. Het vuurwerk is zelfs niet opgegaan…Er ligt hier nog het e.e.a in de doos, maar dat zal dan straks of vanavond wel afgestoken gaan worden.

De kinderen hebben gistermiddag nog een tijd heerlijk geschaatst en zullen vanmiddag de ijzers ook wel weer onder binden. Heerlijk dat ze dit in de kerstvakantie kunnen doen.
Ze stappen hier de voordeur uit en bij ons achter kunnen ze zo het ijs op…

Verder geen plannen voor vandaag, heerlijk.
We zien wel wat de dag ons brengt.
Carpe Diem.

Dscn1669
Dscn1666
Dscn1672Dscn1675Dscn1677

22 gedachten over “Winter & schaatsen.

  1. pia

    Wilma, de beste wensen voor jullie allemaal. Hoe het hier met de vingers gesteld is weet ik niet, alhoewel de mobiel naast het bed niet af is gegaan en ik ze zo rond 4 uur thuis heb horen komen. Met of zonder vuurwerk is nog de vraag hahhahah. Als ze alles afgeschoten hebben vind ik het in ieder geval knap. Naar mijn moeder gaan we dit weekend even, die mensjes hebben het l te druk en zien het eigenlijk niet meer zitten en raken helemaal van slag. Naar Arno thuis waarschijnlijk wel even en de eigen uitwonende zoon heeft het gisteren al tijdens het hond uitlaten ingebouwd. Hahahaha slimme jongen, hadden wij ook eigenlijk even moeten doen. Heerlijk dat de kids voorlopig wel op dat ijs kunnen verblijven want het vriest nog wel even door. Fijne dag vandaag maar weer he.

  2. maryan

    Gelukkig Nieuw Jaar Wilma.

    Wij wonen vlak bij de ijsbaan, leuk ja dat ze kunnen schaatsen. Ik heb alleen zelf wel behoefte aan wat minder kou eigenlijk. 🙂

    Fijne dag.

  3. Jeroen

    Goeiemorgen Wilma en de allerbeste wensen voor 2009. Leuke foto’s joh. Wat fijn dat de kids dichtbij huis kunnen schaatsen. En wat je zegt, ook nog eens in de kerstvakantie. Maak er met z’n allen een mooi jaar van Wilma.

  4. J@n.

    Gelukkig nieuwjaar Wilma en voor jou en je familie een gezond en voorspoedig 2009!
    Er is er op de foto’s maar xc3xa9xc3xa9ntje met schaatsen onder!?

  5. Ada

    Ik zie op de foto’s een bekende sloot waar ik in een ver en grijs verleden ook wel eens op hebt geschaatst…
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst met alles wat je liefhebt, en geniet nog maar eens lekker van je kado-pakket van Janneke.
    Groetje, Aad

  6. christine

    goeiemiddag lieve Wilma
    bedankt voor uw wensen en inderdaad geniet van iedere dag
    de kerstspullen zijn weg, tot december
    de lente komt eraan, de dagen worden al snel langer, de paasbloemen beginnen uit te komen, de lentekleren liggen in de winkels, dus ik zie uit naar de lente
    morgen moet ik waarschijnlijk werken, zaterdag beginnen de koopjes hier, en voor de rest zien we dan wel
    groetjes

  7. vlinder

    leuke foto,s joh en ja..lekker dit gezonde winterweertje he?
    lieve wilma..voor jou en diegene die je lief zijn wens ik een gezond en liefdevol 2009 toe met knuf van mij…;))
    komend jaar wat meer aan jezelf denken misschien? hihi;)) makkelijk gezegd he…..ik weet het hoor,zucht;))

  8. Menrike

    @Wilma en Ada: ik heb daar vroeger ook nog eens over het ijs gewandeld/geschaatst. Mijn opa en oma woonden namelijk zo’n beetje aan het eind van die sloot, op de Eemmeerlaan.

  9. Menrike

    @Wilma: Ai, dat zal hij niet leuk vinden… Cor dan. Nee, mijn vader heet Albert en is de oudste broer van Cor. (Cor is nu 46, ik bijna 32. Mijn vader 58.)

  10. wilma

    Hij was/is voor zover ik me kan herinneren inderdaad doodgoeiig! Zo klein is de wereld dan he! Ik heb nog klasse-foto’s waar we met z’n allen op staan! hahaha

Geef een reactie

