Maandag!

Vanmorgen vroeg uit de veren! Straks wordt er weer hard gewerkt hier…Ze komen van de slaapkamer & van de badkamer de kozijnen vervangen. Uiteraard beginnen ze om 7.00u. Aangezien ik een vreselijke hekel aan haasten heb, ben ik gewoon wat eerder opgestaan. Eenmaal beneden, bleek dat ik me een uurtje had vergist…Maar om nu mijn bed weer in te gaan, ging me te ver, dus zit ik nu heerlijk met een kopje thee te genieten van de zalige rust.
Kerstverlichting aan en even tijd voor mezelf.
Heerlijk.
Wil iedereen bedanken (namens John en mijzelf) voor de felicitaties! :-)))))
Het was gisteren een hele gezellige dag, hij is enorm verwend en heeft genoten.

Nog maar 1 weekje en dan is het kerstvakantie…ik verheug me er enorm op.
Dit stalletje heb ik zaterdag gekocht op de kerstmarkt.
Liefs en fijne dag.

Dscn1618

25 gedachten over “Maandag!

  1. rietje

    goedemorgen wilma, wat ’n lief stalletje….en ’n mooie nieuwe foto van jezelf bij de kerstboom….sterkte vandaag met de werkzaamheden, hopelijk valt ’t mee….ik was ook vroeg wakker, 6 uur, ben gaan lezen in Ademloos, wat mooi! om 8.30 komt m’n oppaskindje Sarah, de laatste keer, volgende week hebben ze vakantie en volgend jaar is ze 4 en gaat naar school! ik ga nog even genieten met haar, zxc3xb3 knus!
    heb ’t goed vandaag, liefs rietje

  2. novelle

    ik stond laat op het was nog zo donker en heb een druk weekend achter de rug en nu ben ik moe.hopelijk ben je gauw van de bouwvakkers gedoe af meid.nog even doorzetten he.dag dag

  3. chavalbueno

    Goeiemorgen Wilma. Jammer van dat uurtje minder slapen. Maar het is ook wel heerlijk om ‘s-ochtends rustig de tijd te kunnen nemen. En met de kerstverlichting aan is het nog gezelliger. Wat John betreft, mag je best eens flink verwend worden op je verjaardag. Maar nog twee weken tot de kerstvakantie? Dan is het al haast oudjaar. Denk dat de kiddos over een week al vrij zijn.

  4. Bettje

    Morguh Wilma, top joh dat je zo genoten hebt gisteren en wat een leuke foto met kerstboom op de achtergrond meis! Hier hoeven de heren nog maar 4 dagen naar school, joepie! Fijne dag & liefs Bettje

  5. j@n.

    Je zat vanmorgen inderdaad al erg vroeg achter de pc zie ik, tjongejonge! Dat John jarig was wist ik niet, maar dan, wel wat laat, hier nog mijn felicitatie.
    Groeten. J@n.

  6. ineke

    Oh oh, een uur vergist, wat zal je gebaald hebben! Ik was vanmorgen om half 5 klaar wakker, heb nog een uur geprobeerd in slaap te vallen (want ik ging pas om middernacht slapen) maar helaas… Toen heb ik koffie op bed gehad tegen zessen. Mijn hoofd is nu al wazig… Hopelijk kan ik vanmiddag even plat. Die werklui gaan zeker t/m dinsdag stug door?

  7. Pia

    Waaaaaah ik zag het dat je zo vroeg uit de veren was. Leuk joh die kerststal, blijven jouw katten van het mos af ? Die van mij hebben het helemaal gesloopt. Ik wacht nu maar tot de oudste dame naar de andere wereld is gegaan (zo te zien duurt het niet zo lang meer, bah maar het hoort er ook bij) en dan maar een zak mos halen en bij plakken. Nu hoop ik voor jou dat die kozijnen er snel in zitten en dat je de rest van de dag wat rust hebt. Doei doei

  8. Alice

    Hi Wilma, nog gefeliciteerd he. Wat een prachtig stalletje, Ik heb de mijne nog niet opgezet, dat is ook maar een heel kleintje. Ik hoop voor jouw dat ze snel klar zijn met de kozijnen, al dat geklus is toch niet fijn, zo vlak voor de kerst.

  9. Pia

    Waaaaaaaah en dat komen ze even tussen neus en lippen vermelden. Nou dan maar weer verder leegruimen he. Succes Wilma, nog even volhouden en dan zijn ze voorlopig weg.

  10. rietje

    hai wilma, lees nxc3xa9t bij pia dat de kozijnen erin zitten en morgen de achterkant, dan kom ’t vast wel klaar voor de Kerst! nog ff geduld meid………liefs van mij

  11. rinus

    Hoi Wilma
    Dit kerststalletje mag er ook zijn hoor heel mooi
    Ja dat heb ik ook weleens gehad toen ik nog werktr stapte ik om 4 uur ’s morgen uit bed inplaats van 5 want ik moest om 6 uur beginnen.
    Wens je et je gezinnetje fijne kerstdagen.
    Liefs Rinus

  12. Billy

    het is altijd beter om een uurtje te vroeg te zijn dan andersom, Wilma…
    Heb je langer tijd om te genieten.
    Wij zijn eigenlijk ook wel toe aan een nieuw stalletje, er hangt nl. al meer lijm aan de koningen dan kleren, hahaha!

    Groetjes,

    Billy

  13. Arno

    Hoi Wilma. Ik heb al ergens gelezen dat ze aan de vookant klaar zijn met de kozijnen en dat ze binnenkort aan de achterkant beginnen. Hoop voor je dat alle kozijnen voor de kerstvakantie gedaan zijn en dat je met de kerst weer lekker warm van de kerst kan genieten. Sterkte nog even.

  14. rietepietz

    Hahaha, gekke gewaarwording is dat he , een hxc3xa9xc3xa9l uur te vroeg !
    Wat een leuk kerststalletje , wij hebben er wxc3xa9l een maar zetten die alleen maar neer als er kleintje in de familie zijn .
    Ik vind het een leuke manier om kleintjes het kerstverhaal te vertellen .

  15. Plato

    Leuk zo’n kerststalletje. Was dat van oorsprong niet katholiek? Of vergis ik me daarin? Maar die grenzen zijn misschien wel een beetje weggevallen.

    En zo vroeg op…dan heb je een lange dag. Ben je dan ‘s-avonds niet afgemat?

  16. Norbert

    Ik heb voor de Zondagsschool van ‘mijn’ kerk stalletjes bij de winkel Action gekocht. Knutselpakketjes zijn het. Echt wel leuk om te zien.

    Vroeg opstaan heeft zeker mooie kanten.

    Groetjes.

Geef een reactie

