De verbouwing….

Eindelijk weekend!
Ben vandaag nog bij niemand langst geweest…Ga zo mijn best doen om nog wat logjes te lezen, maar ik kan niet beloven dat ik bij iedereen op bezoek kan komen.
Eerst moest ik alles opruimen van gisteren en schoonmaken. Boodschappen doen en nog op kadootjesjacht…Voor mijn moeder nog de boodschappen halen nog even op bezoek bij een vriend van mij en voor ik er erg in had was het half 3!
De dag vliegt voorbij….
Maar het is WARM in de huiskamer!! Wat een genot…Dan waardeer je wel weer de luxe van warmte in je huis. Vanavond Sinterklaas vieren, nog even een gedicht maken straks en dan is het klaar.


Geluk ontstaat als je het weggeeft.

(een spreuk van een jongetje van 11 jaar…)

Dscn1588Dscn1592Dscn1593Dscn1594Dscn1595Dscn1596Dscn1598

22 gedachten over “De verbouwing….

  1. Thea

    Nou Wilma, geniet er maar van vanavond.

    De kozijnen en voordeur zijn van kunststof zeker ?,wij hebben dat zo’n 7 jaar geleden laten doen en hebben precies de zelfde voordeur.

    lfs Thea.

  2. J@n.

    Het is toch niet te geloven, wie gaat er nou in December bij de mensen de ramen vervangen? Nou ja, als het voorbij is waardeer je de rust en de warmte des te meer zullen we maar denken. In ieder geval veel plezier met pakjesavond vanavond.
    J@n.

  3. Pia

    Wow Wilma eigenlijk hadden we even met z’n allen langs moeten komen vandaag, door het huis met de emmers sop, de boodschappen voor je dan had jij bij kunnen komen en warm kunnen blijven en vanavond relaí de Sint kunnen vieren. Ik wens je een heel fijne en gezellige avond.

  4. chavalbueno

    Heel begrijpelijk meis. Rustig aan maar, morgen zijn onze weblogs er ook nog wel. Heerlijk he nu het weer warm (en stil) is in huis. Kunnen de poezebeesten ook weer een beetje bijkomen. Die pluizige mormeltjes houden juist zo van rust en warmte. Dat gaat vanavond vast supergezellig worden. Ik wens jullie heel veel plezier (gaat vast lukken).

  5. Billy

    jeeeezus, het zijn wel heel ingrijpende verbouwingen, Wilma!
    Het is maar goed dat je weer kan genieten van de warmte in huis…poes lijkt dat ook wel leuker te vinden blijkbaar

    Fijn weekend nog verder, Wilma!

  6. mams<

    Nou Wilma, zo te zien glimt en blinkt alles weer en heb je mooie nieuwe kozijnen en deuren. Geniet van de behaaglijke warmte, een fijne sinterklaasavond enne….vergeet je niet om de komende week een beetje uit te rusten van alle beslommeringen?
    Liefs, Jose.

  7. vlinder

    inderdaad wilma,dxc3¡n waardeer je het he…oooooo wat fijn voor je joh en ik wens je dan ook veel warmte en gezelligheid toe met de pakjes vanavond;)
    liefs van mij..;)

  8. rietje

    lieve wilma, wat fijn dat je ’t weer lekker warm hebt, geniet van de pakjesavond, we horen morgen wel wat je hebt gekregen, ik heb heerlijk gewandeld in ’t zonnetje…..liefs rietje

  9. beuzeblaadje

    Dan zit je nu waarschijnlijk heerlijk in de warmte Sinterklaas te vieren! Heel veel plezier Wilma! Ik hoor hier net: “wie veel geeft ontvangt veel terug”….. kan het toepasselijker?

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  10. Min

    Tjonge bij de foto’s zie ik de kat gewoon genieten van de warmte.
    Zijn nu alle verbouwingsperikelen voorbij?
    Wens je nog een prettige zondag en geniet na van pakjesavond!

  11. Maurice

    hopelijk was de pakjesavond leuk!
    maar wat zit jij in de rotzooi, zo te zien op de foto’s.
    ik hoop dat je je er goed doorheen weet te wurmen. wat zal het mooi zijn in het voorjaar en dan ben je alles misschiren snel vergeten

  12. Leo

    Goed dat het kennelijk gelukt is en dat jullie huis de comfortabele warmt biedt die je zocht. IK hoop dat je er extra van zult genieten! Heel fijne zondag nog!

  13. Bettje

    Hoi Wilma, tis nog ffkes aanpoten, maar je huiskamertje is weer heeerlijk warm, heb je een gezellige Sinterklaas gehad? Fijne zondag meis, tis heeerlijk weer hier ;-)), liefs Bettje

  14. Truus

    De nieuwe foto’s van de verbouwing spreken voor zich. Fijn dat het weer lekker warm is in huis. 🙂 Enne, onze Nickie lijkt op de slapende poes op de foto.

  15. Plato

    Het begint mooi te worden. Weer een stukje verbouwing gerealiseerd. Goed hxc3xa8?

    Die uitspraak van die jongen is zo waar. En het is zo in tegenspraak met wat mijn ex.tegen me zei: je moet eerst voor jezelf zorgen en dan pas kun je voor een ander zorgen. En dat extreem doorgevoerd gaf mij niet zo’n fijn gevoel als juist bij deze uitspraak van een 11 jarige.

Geef een reactie

