De verbouwing…..

We zijn weer een week verder. Mijn oren hebben het vandaag zwaar gehad… De jongens van de bouw waren veel met ons huis bezig vandaag. Onder het huis en aan de zijkanten. Nieuwe riolering werd er aangelegd en de schelpen werden gestort. De vloer werd eerst nagekeken aan de onderkant of deze nog goed was , gelukkig wel. De kozijnen zijn gebracht die volgende week geplaatst gaan worden op de benedenverdieping. Inmiddels kan ik even niet wassen.Het e.e.a is tijdelijk afgesloten,morgen komt dat wel weer goed.
Poes Snoopy slaapt onverstoorbaar op de bank…(terwijl ze dat NIET mag…) De andere twee zijn overdag nergens te vinden, ze zijn zo bang…pas tegen de avond komen ze naar beneden geslopen. Gelukkig is het bijna weekend.
En mijn arme tuin…zou dat ooit weer goed komen?
Verder spreken de foto’s voor zich…

Dscn1570Dscn1572Dscn1575Dscn1576Dscn1578Dscn1581Dscn1580Dscn1574

24 gedachten over “De verbouwing…..

  1. Gertiena

    Ik snap helemaal dat je er een beetje horendol van wordt. En het klinkt allemaal zo bekend. Dat zouden ze ook allemaal bij ons in het huis gaan doen.
    Vooral bij de woorden; schelpen onder het huis, kreeg ik helemaal een blij gevoel.
    Bij ons gaat de renovatie niet door, bij ons gaat de boel plat. Ik ben ongelovelijk blij voor jullie met deze renovatie. Nu is het een rampenplan. Maar je krijgt er iets ongelovelijks voor terug.

  2. Pia

    Jeetje Wilma wat een bouwput. Maar ik neem aan dat ze nu langaam aan weer aan de opbouw gaan beginnen. Ja je tuintje kan ik me voorstellen dat je dat even niet voor je ziet. Maar wie weet hoe je van de zomer daar als een trotse pauw weer rondloopt. Ik hoop het voor je.

  3. J@n.

    Gatsie wat een ellende Wilma, de poes die wij gehad hebben zou zomaar een hartverzakking hebben gekregen.
    Wel goed dat de bouvakkers in ieder geval de ramen pet purschuim hebben gedigt. Sterkte!

  4. Alice

    Wilma dat komt allemaal goed, je tuin ook. Het leuek is misschien dat je wat nieuwe dingen in je tuin straks mag zetten en wat in de grond zit komt wel weer boven.

    Sterkte

  5. fijnegozer

    Arm tuintje, de Kale-Arie-woestijn is er niks bij. Arme poezebeesten, hun eigen veilige plekje is ineens hun veilige plekje niet meer. En arme oren van Wilma, die hangen de rest van het weekend na te trillen. Maar wat zal dat huisje mooi worden.

  6. rietje

    hai wilma, wat ’n geduld meid! maar als het straks achter de rug is, zul je genieten! en je tuin, dat komt ook wel weer goed joh! in ieder geval is er xc3xa9xc3xa9ntje die zich er niet aan stoort, de poes op de bank…….fijne dag vandaag, liefs rietje

  7. Truus

    Hoi Wilma, ik had het even druk van de week maar heb nu weer bijgelezen. 🙂 Gelukkig is het weekend weer begonnen dus ik hoop dat jullie, en zeker de arme poezen, nu weer een beetje bij kunnen komen van alle verbouwingstoestanden.

  8. maryan

    Ach die arme poezen, die snappen er niks van he.. Onze Vlammetje was ook zo onverstoorbaar, die lag tijdens onze verhuizing gewoon te slapen, alleen op het moment dat we weg wilden was ze foetsie.
    Maandag lekker vroeg uit de veren Wilma..! 😛 Je zou eigenlijk even uit logeren moeten gaan, met poezen en al..

  9. Wilma.

    @Maryan: Maandag om 6.00u op…en in januari ongeveer gaan we ook daadwerkelijk verhuizen! Dan gaan ze van binnen verbouwen, de badkamer gaat eruit en de muur in de kamer wordt eruit gesloopt…

  10. klaproos

    ja wilma,
    dat ziet er heftig uit..
    het lijkt wel een bouwput joh..
    het komt uiteindelijk allemaal goed dat geloofik wel ja,

    desondanks kun jij wel wat sterkte gebruiken:-))

    dikke knuffel
    xxx
    klaproos

  11. Pia

    Weekend Wilma en even rust. Maar hadden ze jullie nou niet eerder iets anders aan kunnen bieden om in te wonen tot ze klaar zijn en niet laten wachten tot januari. Jeetje zeg moet je in die puinhoop ook nog in gaan pakken. Nou dan heb je je weekend wel dubbel en dwars verdient he. Fijn weekend en probeer maar lekker uit te slapen

  12. vlinder

    oooo errug joh en je moet toch wel een engelengeduld hebben he,maar hou vol joh en straks heerlijk genieten van een prachtig huisje met..rust;))
    arme poezenbeestjes ook inderdaad;(
    liefs van mij en…..

  13. Thea

    Lieve Wilma,ik hoop dat je het nog een beetje vol kunt houden zeg,ik begrijp echt niet dat jullie geen andere (tijdelijke) woning kregen voor alles begon.

    Ik wens je veel sterkte,en ondanks alles een goed weekend.

    ps knap hoe je er mee omgaat !

  14. miss Marple

    Jeetje dat zal niet meevallen Wilma. Je zult inmiddels wel balen van die herrie. Maar ik zag in het logje hierboven net een mooi nummer van Enya staan. Daar ga ik nu even naar luisteren want zij is xc3xa9xc3xa9n van mijn grote favorieten.
    Liefs Mar

Geef een reactie

