Nekkerveld…

Vanmiddag heerlijk weggeweest naar Henriette
Het lawaai ontvlucht en de rust opgezocht.
Wat een rust is het daar in de polder…Middenin de polder ben ik gestopt en heb ik de auto stil gezet.
Eerst eens even een paar minuten stil gestaan & genoten van de stilte……..

daarna reed ik door naar het prachtige huisje van hun. (met aanwijzingen van Henriette hoor..)
Wat een prachtige kat is Gijs, voor hem ging ik, en laat ik nu toch geen foto van hem hebben gemaakt…SORRY!!

We hebben een lekkere wandeling gemaakt, heerlijk weer was het :-))
Wel hebben we foto’s van Saartje(Jack Russel) gemaakt en van ( ik dacht…) Karel.
Natuurlijk nog even staan kroelen met Kiara…

Het was een heerlijke middag en eigenlijk was het veel te lang geleden dat we bij elkaar waren!! 
Dus maar snel weer afspreken, want met die agenda’s  ;-)))))

Dscn1556Dscn1557
Dscn1558Dscn1560Dscn1561Dscn1562Dscn1563

21 gedachten over “Nekkerveld…

  1. vlinder

    oooo wat heerlijk joh dat je even de rust kon vinden en het straalt gewoon van die foto,s af joh..heerlijk he;)
    en t,is zoals je zegt,dit zouden we vaker moeten doen he;)
    liefs van mij..;)

  2. Pia

    Zalig he die rust zo midden in de polder. Ik heb 2 jaar midden in de polder op een dijk bij iemand gewerkt en die omgeving mis ik nog iedere dag. Maar wat een lekker koppie joh die Jack Russel

  3. Plato

    Dat was wel heel gezellig zo te lezen. Mooie foto’s. Ze doen me denken aan die van Yvonne, mijn buurtvrouw. Want die heeft ook een Jack Russel.

    Mooi logje. 🙂

  4. beuzeblaadje

    Wacht een prachtige foto’s van een heerlijk wijds landschap!
    En altijd heerlijk een goede
    vriendin te ontmoeten. Sommige vriendschappen zijn “gewoon” voor altijd ook al zie je elkaar niet zo vaak! Dat zijn wel de mooiste vriendschappen!

    Fijne dag,
    beuzeblaadje

  5. Truus

    Ik vond de naam al zo bekend….
    Nekkerveld bedoel ik. Als wij van onze woonplaats (Flevopolder) naar onze stacaravan (Veluwe) rijden zie ik die naam onderweg staan. Heerlijk hxc3xa9, even zo’n dagje rust en stilte. 🙂

  6. My life

    Hoi lieverd, hoe gaat het daar? Nog een beetje ritme er in zitten? Ik hoop het hoor. Hier gaat het goed, maar erg druk. heb vanmorgen weer voor het eerst therapie gehad en dat ging lekker en nu is het afwachten wanneer ik kan instromen in de nazorg groep. Maar goed, verder maak ik me zorgen om keem, hij is nog steeds ziek alvanaf die tijd dat hij mij thuis heeft gebracht. Gisteren was hij naar het ziekhuis geweest en heeft een pufje gekregen en zijn er fotos van de longen gemaakt en is er bloed afgenomen. Als het een beetje mee zit heeft hij donderdag of vrijdag de uitslag. Best balen voor hem hoor . Hij is ook erg traag , heeft geen zin om door de telefoon te praten en dat juist doet me nadenken he. Maarja, we wachjten af hoor. Ik wens jou een fijne avond en ook voor morgen een mooie en vooral rustige dag gewenst. Liefs X My life

Geef een reactie

