Leven.

LEVEN

is mensen en dingen
omhelzen
en weer loslaten
om ze te laten groeien en bloeien
voor Gods aanschijn.

LEVEN

is dankbaar zijn
voor het licht en de liefde,
voor de warmte en de tederheid
in mensen en dingen
zomaar gegeven.

LEVEN

is alles laten zijn
en zien als een gave van God.
Niets en niemand bezitten
en juichen om elke ster
die uit de hemel valt.

(Phil Bosmans)

https://perikelen.files.wordpress.com/2008/11/fb2138ecf9.jpg

18 gedachten over “Leven.

  1. Wilma.

    @Alice: Met de toch was het een stuk minder vannacht. Het schrappen…tja ik moet volgende week een beslissing doorgeven..Daar zie ik enorm tegen op.Maar het zal toch echt moeten. Die keus heb ik al gemaakt, nu nog door geven aan de desbetreffende personen…Dat wordt wel even moeilijk. Maar ik ga het wel doen.

  2. My life

    Prachtig gedicht hoor lieverd. Hoe gaatv het verder met je?> Het is wat stiol aan die kant. hier gaat het goed, zit te wachten totdat ik eibndelijk weg kan. Ze hebben alles afgezet en nu maar wachten he. Maar ze zijn al aan het vegen dus er komt schot in. Heb vanmorgen mijn rijles weer gehad en dat ging erg goed. Moest een lange weg achter uitgaan en volgde week weer, alleeen dan moet ik ook de bocht om in zijn achteruit,. Spannend , maar wel leuk om te dioen hoor. heb je voor het weekend nog plannen staan? Ik niet echt, ga wat bezig met inkopen voor st.klaas. IK vier het twee keer dit jaar, omdat de mensen die me geholpen hebben hier 5 dec. komen en keem en zijn gezin de 6e. ben ertg beneiuwd hoor. Dus heb nog heel wat te halen he. Hahhaa. Maar ik wens je een hele fijne dag en maak het jezelf gezellig hoor. Liefs X MY life

  3. Truus

    Gisteravond waren wij (mijn les) een (volle) maanrit aan het maken door het bos (te paard) en wat zag ik toen ik onderweg naar die prachtige maan keek….. een vallende ster!
    De bouwvakkers zijn nu vast weer naar huis dus ik wens je nu een “stil” weekend toe. 😉

Geef een reactie

