15 gedachten over “Weet je nog…?

  1. Astrid

    Tuurlijk ken ik dit nog, herinneringen….

    Heb helaas geen kaarsje voor je aan kunnen steken, maar de bedoeling was goed.
    Het 1e logje staat erop, en de komende dagen gaan we daar een beetje rond kijken, ga je mee?

    Liefs As
    X

  2. christine

    dag Wilma
    voel me iets beter, maar zit nu zonder stem
    heb mijn bezoek bij mijn tante vroegtijdig moeten afbreken, want kon niets meer zeggen
    hopelijk is het tegen morgen gedaan
    groetjes en sweet dreams

  3. vlinder

    hihihi heerlijk nummer inderdaad en ook ik moet hierbij aan de kerst denken en weet ook niet waarom of waardoor;)
    dit blijven grappige leuke nummers he en jammer dat je zoiets tegenwoordig niet meer hoort;)
    liefs van mij..;))

    </p

Plaats een reactie