The day after….

Zo rond een uurtje of 5 vertrokken we richting Meppel. Moeiteloos reden we in 1 x door naar de kerk. Geen enkel probleem om te vinden, dankzij een goede routebeschrijving. Eenmaal in Meppel zijn we eerst even wat gaan eten met elkaar en om 19.00u. waren we bij de kerk en mochten we al snel naar binnen. We zaten heerlijk vooraan ( waarvoor dank! :-)))
Het was een geweldig concert. Heel veel gezongen en een prachtige aanbidding met elkaar. De mensen deden al snel mee met zingen & uit volle borst werd en meegedaan.  Heerlijk om met zoveel mensen God groot te maken.  Er was ook ruimte om stil te zijn…
Fijn om een aantal mensen weer  te zien, die je anders alleen via mail of msn spreekt.
Kortom het was een avond waar ik weer een hele tijd om kan teren.
Vandaag heerlijk nagenieten & uitrusten…Wens jullie een fijne zondag.
Liefs:Wilma.

Kees_joke

Meppel

Ks3

19 gedachten over “The day after….

  1. rietje

    goedemorgen wilma, fijn dat je zo hebt genoten en npg aan ’t nagenieten bent, heerlijk is dat hxc3xa9? ja gisteren alweer gewandeld, 1/2 uurtje om te beginnen naar gronau…..lekker cappucino op met kersen/notentaart + slagroom, want ik was 2 kg. afgevallen! lekker weer bij-eten…..fijne zondag…..vanmiddag ga ik ook nog even wandelen…….liefs rietje

  2. maurice

    nou, het entousiasme spat er vanaf, wat fijn dat je zo genoten hebt. Ik ken die zanger dus totaal niet.Issie ook wel eens op tv geweest? hopelijk stel ik geen domme vraag…….

    geniet nog vd zondag!
    😉

  3. Wilma

    @Maurice: Ja hoor, bij de eo-jongeren dag en bij de werelddraait door…en bij Andriesknevel…Maar meestal geeft hij concerten. En nee je stelt geen domme vragen, er bestaan nl geen domme vragen.

  4. christine

    er was vrijdagavond een lezing, maar ik ben er niet naartoe geweest was te moe
    ik had bijna de hele week om 6uur moeten opstaan, en vrijdag lag ik dan al snel te slapen op de bank
    jammer, maar ja, als je gaat en je hoort niets omdat je te moe ben, dan blijf je liever thuis
    zondag is rustdag en daar heb ik van genoten
    groetjes en al een fijne maandag

  5. maurice

    ok! 😉
    en bedankt voor je mooie reactie bij mij.
    stof tot nadenken. en ondanks dar ik nooit een kerk inga, hebben we zo’n beetje dezelfde basisfilosofie.
    mooi is dat.

  6. maurice

    trouwens nog een vraag. hoe word je donor? gewoon naar de huisarts? niet allxc3xa9xc3xa9n jij zette me aan het denken, maar ook een meisje laatst bij pauw en witteman, in de bloei van d’r leven en dan een dodelijke longziekte………

    zie je eens hoe waardevol je weblog is, mij zet t iig aan tot actie

  7. rietepietz

    Bij een fijne muziek en zang avond maakt de soort muziek niet zoveel uit voor het genieten , je had een gewxc3xa9ldige avond ,dat is duidelijk , het nagenieten van een geslaagde avond herken ik , fijn dat het weekend is hxc3xa9!

  8. Wilma

    @Maurice: Bij je huisarts liggen vast wel formulieren die je kunt invullen voor het krijgen van een donorcodicil. 😀 Toppie!!!

    Ja, ik heb die uitzending ook gezien. Indrukwekkend he…

  9. mootje

    Hoi Wilma, wat heerlijk dat je zo’n fijne avond hebt gehad. Nu lees ik alleen net dat je zo’n heftige migraine hebt. Ik hoop voor je dat het snel weer over gaat!
    Liefs Mar

  10. fijnegozer

    Dus niet alleen het concert maar ook nog eens lekker uit eten. En natuurlijk de ontmoeting irl met iedereen. Een complete avond uit dus. Niet schor geworden van het vele zingen?

  11. Hendrika

    Heejj

    Heb je genoten zo PAL voor kees??:P
    Heb je hem eens even goed kunnen bekijken;-)
    Moet je maar een beetje op je woorden letten haha
    Maar goed, we gaan volgend jaar hem weer terughalen naar Meppel, vanwege het grote succes!

    Fijn dat jij het ook zo mooi heb gevonden…

    Hoop dat je je weer wat beter voelt.
    Me not..heb de hele nacht wakker gelegen met buikpijn..dus ben nu compleet op..

    Spreek je binnenkort wel weer!

    xxx

Geef een reactie

