Kees & Tim.

Gisteravond zijn we rond  een uurtje of 6 richting Schiedam vertrokken. Dankzij het mooie navigatiesysteem wat in de auto van Esther haar man zat ( Theo bedankt!! xxx) reden we er in 1x naar toe.  Eenmaal bij de Margriethal aangekomen was het even schrikken…wat een drukte…we konden nergns meer de auto kwijt….dus moesten we massaal uitwijken naar een achtergelegen stuk waarna iedereen te voet terug kwam…Dit had ook wel weer iets…;-))) Kreeg in de auto al een sms-je van Anja & Eva…wij zitten links vooraan…kom je nog? Ja, maar we zitten nog in de auto…
Wat een mensen waren er…de hal zat al bomvol! Gelukkig waren er plaatsen voor ons geregeld…
Waarvoor heel veel dank.  We zaten heerlijk vooraan. Kees & band kwamen als eerste.
Het was geweldig…Ze brachten nummers van hun allernieuwste cd  en ook nog enkele van hun voorgaande cd’s…Het was zo ontzettend gaaf…woorden schieten tekort…
Jammer genoeg lukte het niet om foto’s te maken…Er was veel rook en er werd met veel lichteffecten gewerkt.
Maar het maakt mij ook niet zoveel uit.In de pauze kon je op vertoon van je toegangskaartje een cd-single afhalen van een lied wat nog niet eerder is verschenen. Die kreeg je dan nu gratis mee. Een leuk gebaar naar iedereen toe.Dat was
Toen was het tijd voor Tim Hughes…..Wauw! Wat kan die man ook zingen…Heerlijk dat iedereen zoveel van zijn nummers kon meezingen. Die gitarist kan spelen…zo! De hele hal was vol met aanbidding naar God toe… HOW GREAT IS OUR GOD…..
Aan het eind zongen Kees & hij samen nog een prachtig lied.
Tegen half 12 was het afgelopen en begon de zaal leeg te druppelen…
Hierbij zet ik een nummer van Kees…
Het is het nummer : letting go van zijn nieuwste cd….
Fijne zondag. ( toch nog paar foto’s gelukt…;-)))
Liefs:Wilma.

Dscn1397Dscn1395

Dscn1399

19 gedachten over “Kees & Tim.

  1. Astrid

    Wat hebben jullie een heerlijke avond gehad, het spat eraf, geniet nog maar lekker na.

    Wij gaan even een bezoekje brengen aan de oma’s want die willen graag kennismaken met Donna.
    Nou dat doen we dan maar eventjes.

    Fijne zondag verders,
    As
    XX

  2. my life

    Hoi lieverd, en lekker aan het genieten van het mooie weer buiten? Althans ik hoop dat het dara mooi is. Hier wel hoor. Heb de hele dag de deuren open gehad tegen elkaar en lekker genoten van de frisse wind die binnen kwam.Ik lees dat je weer volop hebt genoten van kees kraaienoord. Maar die Tim kan idd ook erg goed zingen.Fijn dat het zo’n mooie avond was. Heb vanmiddag een kerkdienst geluisterd waarin mijn nichtje hun zoon werd gedoopt. Altijd weer mooi. verder is mijn fototoestel gevallen en ja nu is ie stuk , hoop dat ik de schade vergoed mag krijgen. Ga er morgen wel even achteraan. Ik ben blij dat het even lekker rustig is hier hoor, begin weer iets bij te komen. Morgen weer de nieuwe week en weer nieuwe dingen he. Ben nog niet klaar met het downloaden van alle dingen , maar dat komt beetje bij beetje wel. Ik wil morgen eens even weer wat kleren gaan strijken. heb doordat ik mijn gordijnnen had gestreken mijn strijkspullen eens even weer uit het “pakhuis “gehaald. hahah. Straks even lekker eten en dan heerlijk genieten van een boekkie denk ik. Mijn douche nog even weer uit proberen . hahah , ik kan er geen genoeg van krijgen hoor. Hoop dat daar verder alles naar wens is en dat je van alle mooie dingen mag genieten. IK wens je een mooie avond en succes met alles. Liefs en knuf mY life

  3. christine

    dag Wilma
    wat een leuke avond hebben jullie gehad zeg
    deze morgen naar de gemeente geweest, je hebt daar toch eens deugd van, om zo bij christenen te zijn en God te eren en te danken
    wens je nog een fijne avond
    morgen is het weer werken voor mij
    groetjes

  4. Talithah

    Super om te lezen dat je zo genoten hebt! Mijn 2 zussen zijn naar hetzelfde concert geweest!! Pff als ik dat hoor 😉 dan was het wel erg druk. Het concert waar ik een paar maanden geleden bij was was heel erg rustig ..tenminste zo leek het 😀 Leuke foto’s trouwens ook! Verder ook nog een fijn weekend gehad?

    Liefs,
    Talitha

  5. Wilma.

    @Talitha: het was idd erg druk…de Margriethal zat zo goed als vol! Nu had ik het grote geluk helemaal vooraan te zitten.:D Dus dat scheelt een heel stuk. Gisteren moest ik wel de hele dag bijkomen, had nogal last van de rookmachines…en van de vermoeidheid, dat is de prijs die ik betaal. Maar heb het er graag voor over. Was ENORM MOOI & zeer de moeite waard.
    Liefs:Wilma.

  6. miss Marple

    Fijn dat je zo genoten hebt Wilma. Dan was het in ieder geval wel de moeite waard om een stuk verder te moeten parkeren. Je was trouwens niet ver bij mij vandaan.
    Groetjes Mar

Geef een reactie

