Mijmeren….

Op tijd genieten
van wat rust en stilte
op tijd genieten van de zon

Vandaag is alles anders
dan gisteren
en morgen zal alles
weer nieuw zijn

Vertrouw en geloof
dat het leven goed is
zoals het loopt en gaat
ook jouw leven, jouw weg…

uit: Vandaag is jouw dag.(Ina Sipkes de Smit)
De afbeelding xe2x80x9chttps://perikelen.files.wordpress.com/2008/08/a6a85de9ea.jpgxe2x80x9d kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.

13 gedachten over “Mijmeren….

  1. Astrid

    Mooi gedicht….Genieten, ja dat ga ik vandaag ook doen. Ondanks dat het vreselijk druk is vandaag, vind ik het heerlijk.

    NU nog even logjes lezen tot de persoonlijke verzorging zo is gedaan, dan heerlijk met een pot thee erbij aan de gang. Wat een zaligheid dat het gewoon kan vnauit huis..

    Fijne dag, As
    x

  2. rietje

    goedemorgen wilma, weer mooi hoor deze mijmeringen….lief dat je zxc3xb3 gexc3xafnteresseerd bent in de mensen om je heen……geniet nog even van de vakantie hxc3xa9? liefs rietje

  3. miss Marple

    Dat is natuurlijk helemaal waar, al kan het soms wel heel erg moeilijk zijn. Je kunt je het beste met de stroom mee laten drijven want met tegen de stroom inzwemmen maak je het jezelf nog moeilijker.


    Groetjes Mar

  4. christine pepsi

    hi Wilma
    ben terug hoor
    versleten, net als mijn schoenen
    we hebben veel gezien, veel bijgeleerd, en zijn dankbaar voor de zegeningen dis we tijdens deze reis mochten krijgen
    nu weer tijd om de batterijen op te laden, want volgende week moet ik gaan werken, nog boodschappen doen,..
    groetjes

  5. My life

    Hoi lieverd, bedankt voor je leive brichtje hoor. Hoop dat daar ook alles goed is . Zijn je kinderen nog vrij of moesten ze vandaag wer naar school. Morgen belty de jeugdzorg mij en daarn aghaan we de SGJ bellen …Alles maar even afwachten he maar het is een heel geregel. Ze zit nu even op een veilige plaats heb ik net te horen gekregen dus niet meer vermist. Vanuit daar moet verder worden gekeken wat ze gaan doen. Ze wilde hier wel heen maar dat zie ik zelf niet zitten hoor. daar hebben ze jeugdzorg voor toch? Maar goed lieverd, ik ga even wat eten en bedankt nogmaals. liefs X MY life

  6. rinus

    Hoi Wilma
    Ik geniet iedere dag van het leven en van mijn kleinzoon die nu 7weken oud is .
    maar wat heb je een mooi gedicht daar neer gezet prachtig.
    En genieten van de stilte doe ik in de vrije natuur en dat is heerlijk dan kom tot jezelf als het goed stil is .
    Liefs Rinus

Geef een reactie

