Guus Meeuwis – Niemand (Live in het Philips Stadion)

Een prachtig lied van Guus…
Hij maakt en zingt heerlijke nummers, kan er ontzettend van genieten.
Wens jullie een fijne avond toe en alvast een goede zondag.
Liefs:Wilma.

11 gedachten over “Guus Meeuwis – Niemand (Live in het Philips Stadion)

  1. rinus

    Hoi Wilma
    Ik mag Guus heel graag horen hij heeft mooie versjes vooral dat dat versje die hij vertolkt van Adre Hazes ik weet zo de titel niel niet meer, maar dat geeft niks als guus maar mooi zingt.
    liefs Rinus xx

  2. My life

    Goedemiddag lieverd, hoe was je weekend? nog iets leuks gedaan of heb je lekker genoten van de rust. Wij zijn gisteren naar hellendoorn geweest. het liep allemaal anders dan gepland helaas, maar goed, de volgende keer gaan we een keer naar Slagharen en dan gaan Kemal en ziiujn gezin vastw el mee. Yoshka en ik hebben genoten , al was het dat ik maar in twee dingen kon. hahaha. Mara de pret was er wel hoor. vandaag hou ik het lekker rustig en ben nu wat koor muziek aan het luuisteren. vanmiddag een kerkdienst luisteren en verder nog even met psp bezig of een boek lezen. Er zijn wat fam. omstandigehden waar ik het moeilijk mee heb. Ik probeer het van me af tezetten m,aar dat lkukt niet helmaal. het enige wat we kunne doen is bidden he., God zal met Ons gaan. Ik wens jou een fijne en rustige zondag toe en geniet van alles om je heen. Liefs en knuf MY life

Plaats een reactie