Onze katten….

Door het vorige logje over Tom & Jerry, kwam ik vanmiddag op het idee om eens wat foto’s te maken van mijn katten. Aangezien ik met hun alleen thuis ben.
Maar ze wilde niet echt "meewerken" het was de dames  en de heer eigenlijk ietwat te warm…
Maar het is me toch een beetje gelukt….
De Rode poes met het witte puntje op het gezichtje is Snoopy…
Zij is tevens de moeder van de andere twee.
De andere Rode is onze  "jeweetwel" kater Nelus.
Het lapjeskatje luistert naar de naam Mickey. Als ze al zin hebben om te luisteren natuurlijk…Het zijn heerlijke lieve dieren en hebben hun eigen plek binnen ons gezin.
Dscn1116
Dscn1110
Dscn1117
Dscn1108_2
Dscn1111
Dscn1113

29 gedachten over “Onze katten….

  1. J@n.

    Ja joh, wat een leuke poezen en je hebt ze er goed opstaan, vooral Mickey naast de bloemen buiten.
    Ik vind ze heel mooi.
    Gr. J@n.

  2. klaproos

    wat een heerlijke dieren heb je, ik heb nog een dikke rooie di egata met me mee verhuizen en dat zal niet meevallen van een grote tuin naar een 25m2, maar het gaat goedkomen dat voel ik :-))
    groetjes
    klaproos

  3. Pia

    Gezellig he Wilma die poezenbeesten, je hebt altijd wat te praten. Verder ziet het er gezellig uit bij je, en dan ook jouw computerplekje op de log. Zullen we allemaal volgen met ons plekje ? Bettina heeft het ook al gedaan

  4. novelle

    hallo lieve Wilma
    ik ben niet zo`n kattenmens maar die dieren zien er gezond uit.Fijn dat je er zo van geniet mijn vriendin heeft er twee en kan er hele verhalen over vertellen dat vindik dan wel weer leuk.fijne dag hoor Wilma

    Novelle

  5. Bettje

    Wat een geweldige leuke foto’s Wilma! Mooie beessies hoor en wat ziet het gezellig uit bij jou, idd je computerhoekje ook in beeld ;-)) die rooie jeweetwel katers zijn altijd heel apart hxc3xa8 hihi, fijne dag meis, liefs Bettina

  6. Wilma

    @: Bettje: Ja als ik achter de pc zit, komen de katten er vaak bij. Vinden ze gezellig he. Ben nu dus eigenlijk bezig on hun “wc” schoon te maken…maar loop heen en weer van buiten naar binnen, steeds even de mail lezen. 😀
    @Maryan: O, wat leuk…nog eentje erbij..ik zou zo weer bezwijken…zwijmel..:-))))))

  7. rietje

    hai wilma, wat ’n schattige beesten en je huis ziet er ook heel knus uit, ze liggen er heerlijk relaí bij…..zxc3xb3 apart dat ik vorige week droomde dat de weblogmeeting bij jou was en inderdaad waren daar ook katten bij……’n fijne dag vandaag en voor morgen alvast veel gezelligheid op de meeting……liefs rietje

  8. Wilma

    @Rietje: Ik ga niet er ook niet heen hoor, volgende keer wel. Het komt nu niet zo goed uit wegens diverse omstandigheden…
    Wie weet is het idd wel een idee? Maar ze beginnen in september onze huizen te verbouwen, weet niet wanneer mijn huis aan de beurt is?

  9. Ineke

    Ja, zo makkelijk is het niet he, foto’s maken van huisdieren. Onze Raja draait altijd haar kop om als ik een foto wil maken!
    lekker temperatuurtje vandaag he? Fijn weekend.

  10. My life

    Hoi lieverd, wat een mooie katten hebben jullie zeg. Ze lijken met erg lief en aanhankelijk. maarja als het warm is, geef ze eens ongelijk dat je dan geen zin hebt om als fotomodel te gaan poseren. haha. maar ik hoop dat het daar nu ookmwat is afgekoeld . Hier wel, maar het is nog een beetje klam van de regen van afgelo0pen nacht. Yoshka komt hier straks weer loegeren en ik weet niet eens hoe lang, maar wil ook nog wat tijd voor mezelf houden hoor. We zullenw el zien. Ik hoop dat jij straks weer kunt genieten van de kinderen die je zo ghemist hebt. Dan is het stil in huis he. Niks aan. maar wens je een heel fijn weekend en maak erw ere mooie gezellige dagen van. Liefs en knuf MY life

  11. vlinder

    ahhhhh wat een mooie foto,s joh en wat een heerlijke poezebeestjes zijn het he;)
    wat jammer dat je er niet bij bent morgen joh,ik hoop je een keer te ontmoeten nog;))
    bedankt voor alles he met liefs van mij…;)

  12. Plato

    Mooi die katten. Snoopy en Mickey. Leuk. er zijn trouwens veel kattenlogs. Als je die allemaal met elkaar verbindt, heb je een netwerk waar je U tegen zegt.

    Veel plezie morgen, Wilma. Hopelijk hebben de kids het leuk gehad.

  13. fijnegozer

    Goeiemorgen Wilhelmina. Een hoop reactie heb je joh. Dit soort logjes trekt toch he. Maar ja je hebt het ook leuk gemaakt met die poezenfoto’s erbij. Jammer dat je niet op de WM komt. Had je heel graag eens willen ontmoeten. Maar met je kiddo’s wordt het vast ook erg gezellig. Maak er wat moois van vandaag.

  14. Wilma

    @FG: schrik ik toch nu net wakker….ik ben dit weekend toch maar beter thuis. Hoop dat het de volgende keer wat dichterbij is ook…Dan moet het lukken. Logje komt er zo aan…;-))))

  15. Annette

    Tja, katten die zelf niet willen meewerken is bekend. Want je weet het he: honden hebben een baasje en katten hebben personeel 😉

    Hier lopen er overigens ook twee rond. Super eigenwijs en ontzettend gezellig!!

  16. Wilma

    @Maryan: Onze Nelus was in het begin ook wat “zielig” vandaar zijn naam;-)) maar daar is nu niet veel meer van te merken… is een echt vent geworden…:D
    Leuk hoor jonge poesjes… Fijne dag morgen en gefeliciteerd met je zus.

  17. maryan

    Gevonden ! Dit zijn wel echt roodwitte katten, zoals onze Vlammetje ook was.. Die we nu krijgen is toch anders van kleur, meer egaal beige-achtig eigenlijk.. Over een paar weekjes gaan we nog een keertje kijken ..dan maak ik nog wat foto’s.. Heb trouwens ook een leuk filmpje gemaakt, moet het geluid er nog even achter weg halen en dan zet ik hem wel ff op youtube.. denk ik.. 😉

Geef een reactie

