Mickey….Snoopy….Nelus…

Dscn0077Dscn0015Dscn0005

9 gedachten over “Mickey….Snoopy….Nelus…

  1. Pia

    Zijn dat jouw katten Wilma. Mijn ene poes was ook zo’n lapjes kat, was een echt kroelbeest. Gezellig he, je hebt altijd wat te praten toch.

  2. christine pepsi

    ik slaap ook zelden lang uit
    mijn lichaam is dat gewend om rond 6u30 wakker te worden
    en uitslapen zit er deze dagen niet in, daar ik mijn dochter naar haar vakantiejob moet brengen
    heb wel geluk deze week, iedere dag een tweetal uurtjes werken
    en hopelijk is tegen het eind van de week alles gedaan
    nog een fijne avond

  3. Wilma

    Heej Jose, Nou het gaat goed! De kids hebben vakantie..dus alles gaat in een rustiger tempo hier. Heb alleen sinds gisteren ineens behoorlijk last van mijn rug? Geen idee waar dat vandaan komt…Maar even in de gaten houden. Morgen ga ik met mijn dochter de zolder opruimen..Echt zo’n klusje waar ik even zin voor moet maken! Alles goed bij jullie? Vakantie was heerlijk heb ik gelezen! X Wilma

  4. mams<

    Oeps, rugpijn, da’s niet leuk. Misschien is die zolder opruimen dan niet zo’n goed idee?! Gelukkig gaat het verder goed met je, ik mis je een beetje bij Peters weblog….
    De vakantie was echt super Wilma, we hebben er erg van genoten. Het was wel confronterend dat we merkten dat er bepaalde dingen waren die we niet meer konden, zoals via een klein paadje naar beneden naar het strand lopen. Dat ging echt niet meer. Zo merk je dat je iedere keer weer lichamelijk een stukje achteruit gaat. Jammer, maar helaas. We hebben wel genoten van de dingen die we nog wel kunnen: kijken naar de prachtige blauwe lucht en zee, met een auto een hele rit over de oostkant van het eiland gemaakt, een excursie naar het eilandje Spinalonga waar vroeger een leprakolonie was en natuurlijk lekker luieren en zwemmen.
    Wilma, geniet van de vakantieperiode van de kinderen en doe het rustig aan met die rug. Heb jij nog plannen om weg te gaan?
    Groetjes x Jose.

  5. Plato

    Wat een mooie beestjes. Ik vind Mickey het mooist. Maar dat is persoonlijk. Ze zien er alle drie patent uit. Leuk hoor. Maar jij zult elke dag haren moeten wegzuigen.

Geef een reactie

