Europese Spelen…..

Vandaag beginnen de Europese spelen voor Getransplanteerden in Vichy in Frankrijk.
Helaas is hier zeer weinig aandacht voor…Zeker nu Nederland hoog speelt in het EK met voetbal.
Maar omdat ik zelf natuurlijk getgransplanteerd ben en veel mensen ken die daar meedoen wil ik er toch de nodige aandacht op vestigen.

Ik zal de link ook hiernaast plaatsen zodat jullie (zo af en toe ) kunnen gaan kijken…Een iemand wil ik bij naam noemen: Een speciale vriendin van mij die meedoet is Mijke Smit…Wij hebben samen ruim 9 maanden in het Umcu gelegen…kregen bijna tegelijk een steunhart…en vlak na elkaar een donorhart…nu 6 jaar geleden…De andere hart/long getransplanteerden die meedoen zie ik ook regelmatig op  onze patientendagen….Verder doen er nog vele andere getransplanteerden mee! Bezoek de site eens zou ik zeggen…Er is meer dan voetbal alleen.Fijne zaterdag!

De afbeelding xe2x80x9chttps://i2.wp.com/www.stnu.nl/uploads/img/layout/p_hartentwee.pngxe2x80x9d kan niet worden weergegeven, omdat hij fouten bevat.Hartenlongdeelnemers

10 gedachten over “Europese Spelen…..

  1. christine pepsi

    dag Wilma
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog nooit over gehoord hebt
    vind het wel jammer dat de media daar geen aandacht voor heeft
    die mensen doen toch ook hun best en moeten ook trainen
    ik schrik ervan dat jij zo lang in het ziekenhuis hebt moeten verblijven, het moet ook een zware tijd voor u geweest zijn
    ben geslaagd voor mijn EHBO en het is mooi weer voor de bbq vandaag
    morgen gaan we weer eens naar de kerk, dat is al een hele poos geleden
    nog een heel fijn weekend

  2. fijnegozer

    De voetbaldroom is voorbij Wilma, dus wie weet wordt er nu wat meer aandacht aan geschonken. Maar eigenlijk hadden ze met de planning daar rekening mee moeten houden he.

  3. Wilma

    @ FG: Dit wordt om de 2 jaar geregeld en kost veel geld wat door sponsors bij elkaar wordt gesprokkeld… Dat is niet te realiseren…helaas. Jammer genoeg valt het nu tegelijk…Het blijkt dat bijna niemand hier iets vanaf weet…

  4. Billy

    al heeft Oranje nu wel verloren, heb je toch alweer iemand om voor te supporteren, Wilma…
    Succes aan Mijke!

    En natuurlijk nog een fijne zondagavond, Wilma!

  5. Annette

    ‘k Had nog nooit gehoord van deze Europese Spelen…. Heb net even gekeken op de site. Wat mooi en bijzonder, dat er ook zulke spelen bestaan. En ik neem aan dat hier helemaal telt: meedoen is belangrijker dan winnen!

  6. miss Marple

    Ik zal zeker op die site gaan kijken Wilma maar nu ga ik naar mijn bedje want zoals je ziet is het al erg laat. Euhmmm…vroeg, sorry! Morgen ga ik beslist een kijkje nemen. Fijne week Wilma. Groetjes Mar

  7. Maurice

    jeetje wilma, dat daar zo weinig media-aandacht voor is. Vreselijk eigenlijk. Ik wist ook niet van het bestaan. Goed dat jij ons er attent op maakt. Gan vanavond eens bijlezen, hier.
    fijne dag!

    grz maurice

Geef een reactie

