Concert Urk.

Heerlijk!
Vanavond ga ik naar een concert van K’s Kraayenoord in Urk!
Loop me er al dagen (eigenlijk langer….) op te verheugen. We vertrekken rond de klok van half 6, het is ook wel een stukje rijden….Maar ja je moet er wat voor over hebben nietwaar?? Vanmorgen als een speer de dingetjes in huis nog even doen, daarna naar de verjaardag van mijn neefje. Eten doen we dus ook heel erg vroeg….en dan hup de auto in…Ik ga met 2 vriendinnen dit keer…zonder kids…de dames gaan op stap.  Goed Weekend allemaal!
Liefs:Wilma.
Kees2

16 gedachten over “Concert Urk.

  1. Astrid

    He Wilma,

    Heeeeeeel veel plezier bij je concert vanavond. Je ziet er al zo lang naar uit dat het vast en zeker gaat lukken. Geniet ervan!

    Liefs Astrid

  2. menrike

    Soohee, jij bent echt een fan van K’s. Ik ga alleen als hij dicht in de buurt optreedt! Maar jij reist stad en land af voor een concert van die geweldige zanger!
    Veel plezier!

    Groetjes, Menrike

  3. wilma

    @Menrike: ja, ik ben idd echt fan…maar ook van de band! mn.Luca Centa! een geweldig artiest en een zeer integer mens, zoals eigenlijk allemaal.

  4. Norbert

    Hoi Wilma,

    Ik wens je een heel fijne avond toe. Dat je vriendinnen en jij het naar jullie zin hebben en inspiratie op kunnen doen.

    Ik zag dat je Talitha in je ‘contactpersonen’ hebt opgenomen. Is er ook nog een plekje bij voor mij?

    Groet,

    Norbert

  5. christine pepsi

    dag Wilma
    hopelijk wordt het een fijn concert, ken die gasten niet
    en studeren, daar is nog niet veel van in huis gekomen
    er zijn verschillende mensen ziek op school, en ik moet overal inspringen, ben dan ook doodop
    deze middag heb ik om 2 uur gestopt, zag het echt niet meer zitten
    nu wat loggen om wat energie op te doen
    ik hoop dat ik erdoor ben morgen
    nog een fijne dag en fijn weekend, want dan zal ik rusten hoor
    groetjes

  6. Talitha

    Hey Wilma πŸ˜€

    Dank je wel!! Ik wens jou ook een hxc3xa9xc3xa9l fijn weekend toe, en erg veel plezier bij het concert van K’s! Hoop er zelf ook heen te gaan (alleen dan in Maastricht)… πŸ˜€

    Sjongejonge zit Norbert om een plaatsje te vragen? πŸ˜› Ik had nog niet eens gezien dat ik bij je ‘contactpersonen’stond! Wat gaaf joh!!! πŸ˜€ Erg leuk, dank je wel!!

    Nou, heel fijn weekend dus!
    Groetjes,
    Talitha

  7. My life

    Hoi lieverd, ik kom je een hele fijne avond toe wensen , ik hoop dat je wer volop zult genuieten van zijn mooie muziek. Hier gata het goed, ben vanmiddag even met mijn zus op stap geweest . Nu weet ik een beetje wat ze graag wil hebben voor haar verjaardag. Dta viert ze zondag avond. Dus kan ik daar lekker eten , scheeltw eet een keertje koken he. Heerlijk. Ga nu zo ook even eten, want zwerven door de stad ,maakt troch dat je trek krijgt he. Nou een heel fijn weekend en maak er een mooie en gezellige avond van. Liefs en knuf MY life

  8. miss Marple

    Ik ben een beetje aan de late kant om je een fijne avond toe te wensen Wilma want je bent al onderweg. Dus zul je dit pas lezen wanneer je weer terug bent. Dan wens ik dat je een hele fijne avond hebt gehad en heel erg hebt genoten van je idool! Veel plezier Wilma en ook een fijn weekend.

    Liefs Mar

  9. Peter de Mooij

    Zo zo dat doet maar “an”… Nou ik wens je een geweldige tijd toe en je zal nu wel heerlijk genieten…

Geef een reactie

