Zondag.


Wil jullie een fijne dag toewensen. De zon schijnt hier alweer, wie weet wordt het weer een mooie dag vandaag. Wij gaan zo eerst naar de kerk en daarna naar de verjaardag van Arie . Hopelijk kan ik vanmiddag nog een heerlijke wandeling gaan maken. Het ziet er in ieder geval veel vrolijker uit dan gisteren, hoewel de regen heel hard nodig was/is… Geniet van deze dag en maak er iets moois van.
Liefs:Wilma
.

https://perikelen.files.wordpress.com/2008/05/2f1d677d57.jpg

13 gedachten over “Zondag.

  1. rietje

    hai Wilma, ik zie dat Norbert ook in Enschede woont, inderdaad schijnt hier ook de zon, heerlijk hxc3xa9? fijne dag hoor, hopelijk kom je nog toe aan ’n heerlijke wandeling…..liefs rietje

  2. Billy

    toen ik opstond vanmorgen scheen de zon volop, maar die zit nu weer achter een dik pak dreigende wolken verscholen…

    Ik wens jou ook een hele fijne dag toe, wilma!

  3. My life

    Hoi lieverd, nou zonntje is hier echter nog niet, amar de dag is nog lang dus wachten we gewoon agff he. De vogles fluiten het hoogste lied dus daar kan ik lekker van genieten. verdre ben ik met kaarten maken bezig. Voel me nog lang niet fit, als het morgen nog zo is , toch maar even naard e huisarts. ik hoop dat jij een rustige dag zult hebben. vanmiddag is er een kerkdienst voor van onze dominee op de radio, dat is hij die zegt, dat mensen met bordeline de duivel in zich hebben , en mensen die iets mankeren hebben allemaal demonen ionzich. haha, Nouja, ik ben blij dat ik nu een andere dominee heb, die wel serieus is en die ons ook begrijpt en heel anders met Gods woord omgaat dan hij. Heb vanmorgen nederlaqnt zingt gekeken. Altijd weer leuk he. Nou lieverd een hele fijne dag en maak erw eer wat leuks van he. Liefs My life

  4. christine pepsi

    Dag lieve Wilma
    Wij gaan maar op de 2 weken naar de kerk, daar we zo’n 15km moeten rijden( 30 heen en terug), en deze week lezen we dan samen in de Bijbel of een bespreking van een Bijbelstuk, en bidden samen. Dat vind ik ook wel eens fijn om te doen.
    Gisteren gaan wandelen in Brugge, heb er deugd van gehad
    en de tijd vliegt voorbij.
    Morgen is het weer werken, en de directeur heeft me al gewaarschuwd dat het druk wordt, dus zal ik ’s middags niet thuis zijn. maar ik doe het werk heel graag,
    nog een fijne dag
    groetjes

  5. vlinder

    oooooowxc3¡t een prachtig mooie vlinder he?….
    en ik hoop dat je heerlijk hebt kunnen wandelen?
    kom je een fijne week toewensen met liefs van mij weer XxX

Geef een reactie

