John…….

Nooit gedacht dat ik een logje zou maken over mijn zoon!
Maar  vanavond onder het eten heb ik het hem gezegd dat ik het zou doen….
Vaak is het onder het eten het zelfde liedje…
Hij heeft het hoogste woord…..
Hij weet het meeste te vertellen….
Hij heeft  zoveel meegemaakt….
Hij schept het meeste eten op….
Hij vangt de grootste vis….
Hij wordt de BESTE kickbokser….
Hij helpt me met de boodschappen!
Hij ruimt altijd de schuur op!
Hij zit straks naast me op de bank….
Dan kijken we samen naar een spannende film van Steve Seagal.
Ach….hij is vooral lief & schattig & bovenal mijn zoon & broertje van!

Dscn0846

10 gedachten over “John…….

  1. My life

    Zo zeg, wat lijkt hij op jou lieverd. Wie is het meisje dat naats hem ziot dan , want dat ios ook een schoonheid hoor. Leruke foto. Ik was idd een beetje moe, en heb keelontsteking, ik denk dat aklle spanning er nu uit komt, want mijn longetjes doen het ook wat minder. maar goed, ben nu aan het geboorte kaartejs maken en heb er vandaag drie gemaakt. Morgen is er weer een dag he. Alles beetje bij beetje. Jannie is de volgende maand uitgeteld, tegen de 19e, dus heb hopelijk nog even , maar moet nog veel aan gebeueren,. ga nmet embossing de naam er op zetten en jannie moetd e tekst en zo nog maken als dat klaar is, kan ik de gehele kaart af gaan maken. Is wel even leuk om te doen, misschien morgen nog even wat andere kaarten maken.Nou , ik zou zeggen geniet lekker van de avond en alvast een gezegende zondag toe gewenst. liefs en knuf MY life

  2. Norbert

    Hallo Wilma,

    Ik sluit me zeker aan bij de opmerkingen over je dochter. Ze is een mooie, vrolijke meid om te zien.

    Misschien kan je zoon wel stuntman bij actiefilms worden 😉

    Groet,

    Norbert

  3. vlinder

    wauw..wat een mooie kinderen heb je joh en terecht een trotse moeder van hoor;)
    hele leuke foto!
    en om nog even met je lijstje door te gaan..
    hij gaat het vast nog ver schoppen;)
    liefs van mij….;)

  4. Peter de Mooij

    Hij heeft wel de juiste invalshoek want mannen hebben nu eenmaal aanleg tot een geringe mate van aandikken. Dat moeten wij ook wel anders vinden die dames ons saai. Ik geloof hem van die grootste vis te hebben gevangen. Natuurlijk is dat waar…

Geef een reactie

